نمایش نمایش

ID : 25556489

بررسی فضا و جو دانشگاه یزد در آستانه انتخابات


سال انتخابات است؛ حرکت‌های نامحسوس انتخاباتی جناح‌ها و احزاب سیاسی شروع شده، هرکدام درحال لابی‌کردن و اجماع برسر یک فرد و اعلام او به عنوان کاندیدای مورد نظر خود هستند.

به گزارش عصر فرهنگ، سال انتخابات است؛ حرکت‌های نامحسوس انتخاباتی جناح‌ها و احزاب سیاسی شروع شده، هرکدام درحال لابی‌کردن و اجماع برسر یک فرد و اعلام او به عنوان کاندیدای مورد نظر خود هستند.

اما دراین میان در اطراف ما افرادی پیدا می‌شوند که می‌خواهند فضای دانشگاه را سیاست‌زده و گرفتار سیاسی‌بازی کنند تا دانشگاه را به خوابی عمیق فرو ببرند اما باید به این نکات هم توجه داشت که هدف این عده قلیل از غبار آلود کردن فضای دانشگاه چیست؟ آیا عطش به قدرت رسیدن این دسته از افراد آنقدر زیاد است که حاضرند همه‌چیز را حتی آینده دوستان و هم‌خوابگاهیان خود را فدای این نیت شوم کنند؟ آیا این جنبش یک‌هزارم درصدی می‌خواهد دانشجو را که تشنه‌ی حقیقت و راستی است از سراب فتنه سیراب کند؟ به عبارت دیگر برگزاری این نشست‌ها و سخنرانی فتنه‌گران، به غیر از غرق‌کردن دانشگاه در منجلاب سیاسی‌بازی، طرح و برنامه‌ریزی برای ایجاد یک فتنه‌ی اکبر دیگر و درگیرکردن کشور به یک لشکرکشی خیابانی و تعطیل کردن کشور نیست...؟!

این عده قلیل باید بدانند مردم و جوانان‌ما، به‌خصوص دانشگاهیان، فتنه 88 را تجربه کرده‌اند و دیگر نخواهند گذاشت عده‌ای اندک، ایران عزیز را به ورطه‌ی سقوط و نابودی بکشانند. موضوع مهمی که نوک پیکان آن به سمت مسئولان دانشگاه به خصوص معاونت‌فرهنگی و ریاست دانشگاه می‌باشد، این است که‌ای مسئولان، باید بدانید دربرابر همه‌ی پدران و مادرانی که حاصل‌عمر خود را به شما سپرده‌اند، پاسخ‌گو هستید، در قبال بیت‌المالی که در اختیار شما گذاشته‌شده مسئول هستید که مبادا در خدمت فتنه‌گران قرار بگیرد و باید هشیار باشید و نگذارید عده‌ای این‌چنین دانشگاه را به جولان‌گاه اهداف شوم خود تبدیل کنند...!

همه‌ی ما باید مواظب باشیم که عروسک خیمه‌شب‌بازی توطئه‌ها و فتنه‌هایی که دست‌های پشت‌پرده‌ی آن از غرب و آمریکا پدیدار می‌شود، نشویم.

محمد حسین شاهمرادی

دانشجوی دانشگاه یزد






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها