نمایش نمایش

ID : 17169607

برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع فعالیت های علمی و فرهنگی مختلط، در دانشگاه آیت الله حائری میبد


کرسی آزاد اندیشی با موضوع فعالیت های علمی و فرهنگی مختلط، بایدها و نبایدها دوشنبه 16 آذر در دانشگاه آیت الله حائری میبد برگزار می شود.

به گزارش عصر فرهنگ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آیت الله حائری میبد، "علی اکبر کریمی" مدیر فرهنگی این دانشگاه  با بیان اینکه مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص آزاداندیشی فرموده اند: "باید راه آزاداندیشی و نوآوری و تحول را بازگذاشت، منتها آن را مدیریت کرد تا به ساختارشکنی و برهم زدن پایه های هویت ملی نینجامد" گفت: کرسی های آزاد اندیشی محملی برای بیان آزادانه، عاقلانه، شجاعانه و محترمانه فکر و اندیشه دانشجویان در دانشگاه می باشند.
وی افزود: معتقدیم که دانشجویان، قشر فرهیخته و تحصیلکرده در حوزه های مختلف دارای فکر و اندیشه هستند و این نظر و اندیشه در قالب برگزاری کرسی های آزاد اندیشی جای اصلاح و یا ترویج دارد و دانشجویان با هرنوع تفکر و سلیقه ای در محیط دانشگاه می توانند در قالب این کرسی ها آراء و اندیشه های خود را بیان کنند.
کریمی با بیان اینکه برگزاری کرسی آزاد اندیشی "فعالیت های علمی و فرهنگی مختلط، بایدها و نبایدها" در تاریخ 16 آذرماه بعداز نماز ظهر و عصر در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار می شود، افزود: علاقمندان به مشارکت در بحث و مناظره در دو گروه موافق و مخالف می توانند با مراجعه به امورفرهنگی و یا رابطین فرهنگی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
 






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها