نمایش نمایش

ID : 23073720

بعد از 450روز از سفر جهانگیری به تفت کدام وعده ها عملی شد؟!


امروز نزدیک به یک سال و نیم یا به عبارتی 16ماه و به صورت دقیق تر 450 روز از سفر کذایی معاون اول رییس جمهور به تفت و دستورات وی می گذرد اما کدام یک از این دستورات عملی و نتیجه آن دیده شده است؟

به گزارش عصرفرهنگ؛ به نقل از صبح تفت،«پیگیری مشکلات شهرستان در دیدار فرماندار تفت با معاون رئیس جمهور»  تیتر خبری است که چند روز پیش در سایت فرمانداری تفت منتشر شد و روابط عمومی در تشریح این خبر نوشت: «فرماندار تفت در حاشیه حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  در  بخش نیر شهرستان تفت، با وی در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمدباقر نوبخت" در این نشست پس از استماع توضیحات فرماندار تفت در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان، دستورات لازم را برای حل آنان صادر کرد.»

این دیدار یکی از ده دیدار و صد ها دستوری است که فرماندارتفت در دیدار با مسئولان ارشد دولتی انجام داده است اما آیا این دستورات به نتیجه این هم رسیده است؟؟

22اردیبهشت ماه سال گذشته بود که اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به عنوان عالی ترین مقام اجرایی کشور پس از افتتاح پروژه های عمرانی در شهرستان بخوانید استان! اردکان با هلی کوپتر و آن همه خدم و حشم برای استراحت وارد شهرستان شد و در باغ صدری تفت با تشریفات و تدارکات میلیونی پذیرایی شد.

پس از مطالبه از مسئولان تفت که چرا معاون اول رییس جمهور تمام برنامه های کاری خود را در سایر نقاط استان انجام داده است و تنها سهم تفت پذیرایی از وی است؟ با پاسخی تکراری و همیشگی «دستورات خوب» مواجه شدیم و فرماندار تفت نیز در گفتگویی اختصاصی با صبح تفت به تشریح دستاوردهای سفر معاون اول رییس جمهور به شهرستان تفت پرداخت.

وی با بیان اینکه عمده مشکل شهرستان تفت در بحث واگذاری زمین و مسکن به جوانان است گفت: با نامه ای که خدمت معاون محترم ریاست جمهور ارائه شد، این مشکل با تمام جوانب مطرح گردید که ایشان با دستور به استاندار محترم و معاونت خود خواستار پیگیری سریع و حل این مشکل شدند.

«محمود زارع رشکوئیه» از دیگر موارد مهم پیگیری شده را مشکل آب شرب روستاها و ایجاد مخازن آب بیان کرد و گفت: معاون محترم رییس جمهور دستورات مناسبی را نیز در این مورد صادر کردند.

وی درخواست ایجاد دوپست فشار قوی برق در شهرستان و ارتقا منطقه شکار ممنوع شیرکوه به منطقه حفاظت شده را از دیگر موارد مطرح شده خدمت معاون اول رییس جمهور دانست.

زارع همچنین از ارائه درخواست مساعدت به معاون رییس جمهور برای ایجاد فرهنگسرای شهر تفت توسط رییس شورای شهر تفت خبر داد.

فرماندار تفت در پایان گفت: آقای جهانگیری و همچنین رییس سازمان میراث فرهنگی کشور در سفر چند ساعته خود به شهرستان تفت از مجموعه توریستی باغ صدری و همچنین بافت تاریخی روستای هدف گردشگردی اسلامیه بازدید کردند که امیدواریم این سفر آغازی بر تحولی نو در توسعه صنعت توریسم شهرستان باشد.

امروز نزدیک به یک سال و نیم یا به عبارتی 16ماه و به صورت دقیق تر 450 روز از سفر کذایی معاون اول رییس جمهور به تفت و دستورات وی می گذرد اما کدام یک از این دستورات عملی و نتیجه آن دیده شده است؟

بیش از 3 سال از عمر دولت و تدبیر امید می گذرد اما مسئولان دولتی همچنان مردم را به گرفتن دستور و وعده و وعید امید می دهند و مشخص نیست که نتایج این دستورات و تحقق این وعده ها کی صورت می گیرد؟

کاش مسئولان دولتی کمی خود را در کنار مردم قرار می دادند و بجای وعده و وعید در فرصت چندماهه باقیمانده عمر دولت یازدهم، اقدام و عمل را سرلوحه کار خود قرار می دادند.

انتهای پیام/م*






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها