نمایش نمایش

ID : 19737273

تداوم حرف و حاشیه به جای اقدامِ عملی


در حالی که انتظار می رفت با شروع سال نو مسئولین هم همگام با مردم برای ساختن فردایی بهتر برنامه ریزی و اقدام کنند، متاسفانه موضع گیری های حزبی و جناحی همچنان ادامه یافت.

به گزارش عصر فرهنگ، رهبر انقلاب سال 95 را سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری کردند. ایشان همچنین در سخنرانی خود در حرم مطهر امام رضا(ع) با تبیین اصول ده گانه جهت تحقق اقتصاد مقاومتی مسیر حرکت را به دولتمردان عرضه فرمودند.


گمان می رود استان یزد با بهره مندی از معادن متعدد، ظرفیت گردشگری، ظرفیت های دامداری و کشاورزی همچنین دارا بودن کارخانجات متعدد علی الخصوص در صنایع نساجی، کاشی و سرامیک، فولاد و ... بتواند گام مهمی در تحقق شعار سال بر دارد. با این حال متاسفانه ظاهراً مسئولین یزدی بی توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب و مشکلات معیشتی مردم همچنان مسیر غلط چند سال قبل خود را پیش گرفته اند.


در حالی که انتظار می رفت با شروع سال نو مسئولین هم همگام با مردم برای ساختن فردایی بهتر برنامه ریزی و اقدام کنند، متاسفانه موضع گیری های حزبی و جناحی همچنان ادامه یافت.


استاندار یزد در اولین روز کاری خود در سال جدید ترجیح داد به جای ارائه راهکار برای حل مشکلات مردم به منافع جناح خود پرداخته و برای منتقدان خط و نشان بکشد و آن ها را عوامل دشمن بنامد.


طالبی، معاون امنیتی استاندار یزد حتی پا را فراتر نهاد و تمام مسائل استان را رها کرد و با انتشار پیامی در اینستاگرام علاوه بر مظلوم نمائی بار دیگر بر منتقدین تاخت. وی همچنین بعد از اعتراض ها اکنون در حال نگارش و انتشار جوابیه برای توجیه پست پر حاشیه خود است!


این همه کش مکش رسانه ای در حالی است که از چهاردهم فروردین تا کنون دو تجمع ( تجمع کسبه خیابان سلمان و میدان امیرچخماق و تجمع مرغداران یزدی) در مقابل استانداری یزد برگزار شده و هیچ یک از مسئولین حاضر نشدند برای چند دقیقه محل کار خود را رها کنند و در جمع معترضان حضور یابند!


حکایت خطابه های مجازی به جای حضور در جمع مردم و پیگیری دردمندانه مشکلات و اقدام عملی آفتی است که این روزها گریبانگیر مردم کشور شده است. فرقی نمی کند از فشار ایمیلی دیپلمات ها تا تسویه حساب های توئیتری و اینستاگرامی!
 





فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها