نمایش نمایش

ID : 14484627
در محور تفت به دهشیر؛

تصادف در گردنه دهشیر 10 کشته و زخمی برجا گذاشت +تصاویر


برخورد شدید دو تریلی و یک کامیون بنز و یک مزدا در محور تفت به دهشیر منجر به کشته شدن 6 نفر و زخمی شدن 4 نفر شد.

به گزارش عصر فرهنگ، ساعت 22:00 شب گذشته ششم و مرداد ماه در پی گزارشی از اورژانس 115 شهرستان مبنی بر تصادف دو دستگاه تریلی و یک دستگاه بنز و یک دستگاه مزدادر محور تفت به دهشیر نجاتگران پست امداد و نجات جاده ای جاویدالاثر متوسلیان تفت به محل حادثه اعزام شدند.

رییس هلال احمر تفت در این خصوص گفت: این حادثه در کیلومتر 45 محور تفت به دهشیر اتفاق افتاد که دو تریلی ویک بنز و یک مزدا با شدت با یکدیگر برخورد کرده و تلفاتی زیادی را نیز به همراه داشت.

کهدویی گفت: پس از حضور نجاتگران در ساعت 23:54 اعلام شد حادثه سنگین و نیاز به اکیپ امدادی بیشتر داشت به طوری که یک اکیپ از شعبه شهرستان تفت و همچنین طی هماهنگی استان خودرو نجات ابرکوه به همراه 3 نفر نجاتگر به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: نجاتگران عملیات امداد رسانی و رهاسازی را انجام دادند که در این حادثه که ساعتها به طول انجامید  و تا ساعت 4 صبح با تلاش بی وقفه نجاتگران و امدادگران ادامه داشت اما متأسفانه در این حادثه  3 مرد.2 زن و یک نوزاد در دم جان دادند و همچنین 4 مصدوم برجا گذاشت که مصدومین توسط اورژانس به بیمارستان  اعزام شدند .

کهدویی در پایان بیان کرد : از تمامی امدادگران و نجاتگران و پرسنل  شعب تفت و ابرکوه حاضر در صحنه تشکر و قدرادنی لازم دارم که اولین افرادی بودند که در صحنه حاضر شده و همه آنها عاشقانه به حادثه دیدگان کمک کردند. 

منبع: روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها