نمایش نمایش

ID : 24335025
معاون فنی و اجرایی ستاد سرشماری تفت:

تفت رتبه دوم استان در سرشماری اینترنتی


معاون فنی و اجرایی ستاد سرشماری تفت از سرشماری 28 درصد مردم تفت خبر داد.

به گزارش عصر فرهنگ، معاون فنی و اجرایی ستاد سرشماری شهرستان تفت در گفتگو با خبرنگار صبح تفت، گفت: 28 درصد جمعیت شهرستان تفت مورد سرشماری قرار گرفته اند.

عباس وحیدی خاطرنشان کرد: هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵، از ۳ تا ۲۴ مهرماه بصورت اینترنتی و از ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان ماه به صورت حضوری  در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در کل کشور حدود ۳۵ هزار نفر در رده های اجرایی و ستادی کار برگزاری سرشماری را بر عهده دارند، افزود: سرشماری در شهرستان تفت توسط 17 مامور انجام می شود.

وی ادامه داد: اطلاعات 3هزار و 792 خانوار تفتی در سرشماری اینترنتی ثبت شد که این شهرستان توانست رتبه دوم استان را در زمینه سرشماری اینترنتی بدست آورد.

وحید تصریح کرد: همچنین تاکنون یکهزار و 511 خانوار به صورت حضوری و توسط ماموران سرشماری شده اند.

وی بیان داشت:  پیش بینی برآیند ما سرشماری 42هزار نفر ویا به عبارتی 16هزار خانوار تفتی در سال جاری است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: خانوارهای که در زمان مراجعه ماموران سرشماری  در محل حضور نداشتند می توانند با دردست داشتن کد خانوار غایب و کد آماری خود  به سامانه اینترنتی به آدرس www.sarshomari۹۵.ir  مراجعه و نسبت به سرشماری اینترنتی اقدام نمایند و در صورت نداشتن اینترنت با مرکز سرشماری استان به شماره تلفن های ۳۳۱۴۹۲۲۲ و ۳۳۱۴۹۳۳۳تماس حاصل نموده و راهنمایی های  لازم را اخذ کنند.

انتهای پیام/ح






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها