نمایش نمایش

ID : 13498288
نماینده تام الاختیار دانشگاه یزد خبر داد

حضور بیش از 13هزار يزدی در ماراتن نفس گیر علمی


نماینده تام الاختیار دانشگاه یزد آمار داوطلبان کنکور سراسری امسال در استان یزد را در مجموع بالغ بر 13 هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش عصر فرهنگ، دکتر "سیدمحسن میرحسینی" گفت: امسال 13 هزار و 48 نفر در استان یزد برای شرکت در آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها داوطلب شده‌اند که از این تعداد هفت هزار و 417 نفر داوطلب زن و پنج هزار و 631 نفر داوطلب مرد هستند.

وی با اشاره به این که در کنکور امسال رشته تجربی با پنج  هزار و 316 نفر داوطلب، بیشترین داوطلب را نسبت به رشته‌های دیگر آزمون دارد، افزود: استان يزد در رشته علوم انسانی دو هزار و 686 نفر، رشته ریاضی دو هزار و 143 نفر، رشته هنر یک هزار و 16 نفر و رشته زبان‌های خارجی یک هزار و 887 نفر داوطلب دارد.

میرحسینی در خصوص زمان و مکان برگزاری آزمون امسال در دانشگاه یزد، گفت: نوبت برگزاری آزمون رشته علوم انسانی صبح پنجشنبه 21 خردادماه جاری در سالن فجر و رشته هنر عصر پنجشنبه 21 خردادماه جاری در سالن غدیر است.

وي آزمون داوطلبان زن رشته علوم تجربی را صبح جمعه 22 خردادماه جاری در سالن غدیر و داوطلبان مرد این رشته را در ساختمان علوم پایه و داوطلبان مرد رشته زبان‌های خارجی عصر جمعه 22 خردادماه جاری در سالن غدیر و داوطلبان زن در سالن فجر اعلام كرد.






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها