نمایش نمایش

ID : 17352745

دستگيري سارق 453 فقره چک در يزد


فرمانده انتظامي استان، گفت: ماموران پليس آگاهي، سارق 453 فقره چک هاي حامل به ارزش 8 ميليارد و 500 ميليون ريال را در کمتر از چهار ساعت پس از ارتکاب سرقت، شناسايي و دستگير کردند.

به گزارش عصر فرهنگ؛ سردار "ايرج کاکاوند" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: با اعلام خبر سرقت 453 فقره چک¬هاي حامل به ارزش بيش از هشت ميليارد ريال از داخل خودرو يکي از شهروندان، بررسي موضوع در دستور کار ويژه پليس، قرار گرفت.
سردار کاکاوند ادامه داد: با توجه به حساسيت موضوع و احتمال اينکه هر لحظه ممکن بود سارق، چک هاي مسروقه را در بازار خرج کند و يا از استان خارج شود تيمي از کارآگاهان با تجربه و زبده دايره دوم پليس آگاهي، مسئول رسيدگي به پرونده شد.
وي، افزود: کارآگاهان پليس با انجام کار اطلاعاتي و تحقيقات لازم موفق شدند سرنخ هايي از عامل اين سرقت را به دست آورده و مخفيگاه متهم را شناسايي کنند و به همين منظور هماهنگي لازم با مقامات قضايي به عمل آمد.
اين مقام ارشد انتظامي، گفت: تيم تجسس پليس آگاهي استان کمتر از چهار ساعت پس از سرقت، متهم 30 ساله را در مخفيگاهش دستگير و در بازرسي از منزل وي، 453 فقره چک¬هاي حامل مسروقه به ارزش هشت ميليارد و 500 ميليون ريال را کشف کردند.
سردار کاکاوند ضمن اشاره به اينکه متهم تاکنون به سه فقره سرقت¬ از اماکن خصوصي نيز اعتراف کرده است، افزود: بررسي سرقت¬هاي احتمالي ديگر توسط اين سارق در دست اقدام است.
رئيس پليس استان يزد در پايان با بيان اينکه، مالباخته 453 فقره چک حامل به ارزش هشت ميليارد و 500 ميليون ريال را داخل خودرو خود گذاشته و خودرو  را بيرون از منزل پارک کرده بود، به شهروندان، هشدار داد: هموطنان توصيه¬هاي پليس را در رابطه با پيشگيري از انواع سرقت، جدي گرفته و با سهل انگاري، فرصت سرقت را در اختيار مجرمان قرار ندهند.
 






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها