نمایش نمایش

ID : 30856294
مدیر کمیته امداد امام(ره) بهاباد:

فعالیت 7پایگاه برای جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه‌ها در بهاباد


رمضان باقری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بهاباد از برپایی 7 پایگاه ثابت وسیار در روز جشن عاطفه هادر سطح شهرستان بهاباد خبر داد.

به گزارش عصرفرهنگ؛ به نقل از بهاباد نیوز، رمضان باقری مدیر کمیته امداد امام خمینی ره بها باد از برپایی 7 پایگاه ثابت وسیار درروز جشن عاطفه هادر سطح شهرستان بهاباد خبرداد و اظهارداشت : از این تعداد 6 پایگاه ثابت و سیار درشهربهاباد و یک پایگاه سیار در بخش آسفیچ و یک پایگاه دیگر در دهستان بنستان کار جمع آوری کمکهای مردمی مردم بهاباد در روز جشن عاطفه ها را به عهده دارند .

باقری به شعار جشن عاطفه های امسال اشاره کرد و گفت : جشن عاطفه ها در بهاباد دردومرحله از تاریخ 22 الی 23 شهریور درسطح شهرستان  و در24 شهریور در پایگاههای نماز جمعه وتارخ 19 مهر ماه در سطح مدارس بهاباد انجام میشود .

وی تصریح کرد: این جشن با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند،فرهنگ سازی احسان، انفاق و کمک به همنوعان همزمان با شروع سال تحصیلی برگزار می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد با اشاره به نیاز دانش آموز تحت حمایت این نهاد به کمک مردم نیکوکار و خیران در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید افزود: جشن عاطفه ها هر ساله در آستانه سال تحصیلی جدید و پیش از بازگشایی مدارس به منظور جذب کمک های مردمی برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت اجرا می شود و مردم خیر شهرستان بهاباد سال گذشته بیش از 450 میلیون  ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم خیر همچون سنوات گذشته با شرکت پرشور در جشن عاطفه ها به یاری دانش آموزان بی بضاعت خواهندشتافت،افزود : مردم نیکوکاربهاباد میتوانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد#۱*۸۸۷۷* با وارد کردن مبلغ مورد نظر خود در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها