نمایش نمایش

ID : 33112985
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تاکید کرد

لزوم همکاری سپاه و آموزش و پرورش جهت ترویج فرهنگ دینی در کشور


سردار جمیری در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش یزد گفت: با تعاملات خوبی که بین فرهنگیان و بسیج دانش آموزی وجود دارد می توان در مسیر ترویج فرهنگ دینی و ارزش های دفاع مقدس گام برداشت.

به گزارش عصر فرهنگ؛ سردار فتح الله جمیری صبح امروز در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به فعالیت های بسیج دانش آموزی اظهار کرد: بسیج دانش آموزی در طول سال برنامه هایی مختلفی انجام می دهد که و بخش عمده این  برنامه  ها شامل فعالیت های علمی، فرهنگی، تقویت ارزش های دفاع مقدس و اردوهای راهیان نور می باشد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: با تعاملات خوبی که بین فرهنگیان و بسیج دانش آموزی وجود دارد می توان در مسیر رشد و تقویت بنیه های دفاعی کشور، ترویج فرهنگ دینی و فرهنگ ارزش های دفاع مقدس در جهت ارتقاء تحصیلی دانش آموزان گام برداشت.

جمیری با اشاره به مجاهدت دانش آموزان در طول دوران دفاع مقدس بیان کرد: این امر نشان دهنده این است که مجموعه دانش آموزان و جوانان پاک بدون تعلقات دنیوی حضورشان در جبهه ها یک حضور فراگیرو موثر بوده است. فرهنگیان هم جزء اقشاری بودند که با توجه به درصد حضورشان در جبهه شهدای بسیار زیادی به انقلاب و اسلام اهدا کرده اند.

 

انقلاب اسلامی ایران بزرگترین معجزه قرن بیستم در تاریخ سیاسی نظام جهانی

عباسعلی دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این دیدار با تبریک دهه فجر گفت: امیدواریم ملت ایران میراث داران خوبی برای میراث عظیمی که نزدیک به 40 سال است که در اختیار ملت ایران قرار گرفته است باشند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین معجزه قرن بیستم در تاریخ سیاسی نظام جهانی بوده که با محوریت سه اصل وحدت و همدلی مردم ایران، ایمان دینی و اعتقادات مردمی و در نهایت رهبری بی نظیر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسیده است.

دانافر بیان کرد: اکنون این انقلاب تحقق پیدا کرده و به عنوان یک میراث در اختیار ملت ایران قرار گرفته است.

این مقام مسئول تاکید کرد: نسل جدید ایران با ارزش های انقلاب و وضعیت نظام جهانی در قبل از سال 57 اصلا آشنا نیست و همین امر رسالت آموزش و پرورش در این تعامل و ارتباط با سپاه مضاعف می شود.

یزد رسا

انتهای پیام/

 






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها