نمایش نمایش

ID : 12022479
به همت موسسه عطیه آسمانی؛

همایش سراسری شعر یاس مهربان در اردکان برگزار می شود


همایش سراسری شعر یاس مهربان با حضور چهره های شاخص ادبی کشور در مجتمع فرهنگی و هنری آیت الله خاتمی شهرستان اردکان برگزار می گردد.

به گزارش عصر فرهنگ به نقل از یزد هنر، دوازدهمین همایش شعر فاطمی با حضور چهره های شاخص ادبی کشور، شاعران، ادیبان، برجستگان و هنر دوستان استان در مجتمع فرهنگی و هنری آیت الله خاتمی شهرستان اردکان برگزار می شود.

 

از برنامه های جانبی همایش سراسری شعر یاس مهربان می توان به کارگاه آموزشی شعر، نمایشگاه کتاب وعکس،اجرای موسیقی،سخنرانی دکتر سنگری، شعر خوانی شاعران اشاره کرد که در دو روز اجرا خواهد شد.

 

تعداد 428اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که داوری این همایش را سعید بیابانکی،دکترعلیپور و دکتر مجید پویان برعهده دارند و پس از ارزیابی آثار از اثرهای برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

در حاشیه مراسم از کتاب «تبسم هستی» چاپ شده توسط موسسه عطیه آسمانی که مسئولیت برگزاری این مراسم را برعهده دارد رونمایی خواهد شد. 

 

این همایش با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد بزرگان، مقابله با جنگ نرم دشمن و باز آفرینی شعر آینی در تاریخ 19 و 20 فروردین ماه سال جاری برگزار و از علاقمندان به این عرصه هنری برای حضور در همایش دعوت به عمل می آید.






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها