نمایش نمایش

ID : 31461404

واکنش کاربران تویئتر به ادعای پیروزی در اخلاق در جریان برجام


شکست برجام شرایطی را به وجود آورده که رئیس‌جمهور نیز با زبان بی‌زبانی به این شکست اذعان دارد و چند روز قبل بود که روحانی در دانشگاه تهران از برجام به عنوان پیروزی اخلاق یاد کرد!

به گزارش عصرفرهنگ؛ به نقل از یزدرسا، قبل از این، همه‌ی مشکلات کشور را به توافق هسته‌ای با غرب و برجام گره می‌زدند و مدعی بودند حتی مشکل آب خوردن مردم هم با برجام حل خواهد شد و به همین بهانه برای اجرایی کردن برجام، هزینه‌های هنگفتی بر مردم تحمیل کردند.

اما حال کار به جایی رسیده که برجام نه تنها موجب حل مشکلات و لغو تحریم‌ها نشده، بلکه تحریم‌های جدید نیز بر کشورمان تحمیل شده و طرف غربی هم به هیچ کدام از تعهداتش پایبند نیست.

هرچند رسانه‌های گسترده جریان سازش همچنان تلاش می‌کنند روحانی و ظریف به عنوان عاملان اصلی تحمیل خسارت محض برجام بر کشور را تطهیر کنند، اما یقینا با گذشت زمان و روشن‌تر شدن هر چه بیشتر هزینه‌هایی که در جریان برجام بر مردم ایران توسط این افراد تحمیل شد، تاریخ طور دیگری درباره آن‌ها قضاوت خواهد کرد؛ قضاوتی که یقینا متفاوت با چاپلوسی‌های رسانه‌های زنجیره‌ای در عصر کنونی خواهد بود.

شکست برجام شرایطی را به وجود آورده که رئیس‌جمهور نیز با زبان بی‌زبانی به این شکست اذعان دارد و چند روز قبل بود که روحانی در همین راستا، در دانشگاه تهران از برجام به عنوان پیروزی اخلاق یاد کرد!

در ادامه واکنش برخی کاربران تویئتر به این ادعای روحانی را می‌بینیم:






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها