نمایش نمایش

ID : 13421189
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد، خبر داد

وقف یک مجتمع فرهنگی-اقامتی در مشهد توسط منبری معروف+تصاویر


معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد خبر از وقف یک مجتمع 8 واحدی به حوزه علمیه استان یزد در مشهد مقدس از سوی حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی را داد.

به گزارشعصر فرهنگ به نقل از  یزد رسا، حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد در مصاحبه با خبرنگار حوزه علمیه استان یزد از وقف یک مجتمع فرهنگی-اقامتی 8 واحدی به حوزه علمیه استان یزد در مشهد مقدس خبر داد و اظهار داشت: مجتمع فرهنگی اقامتی بیت الزهرا(س) از سوی حجت الاسلام و المسلمین کاظم راشد یزدی با تمام امکانات اقامتی و پارکینگ و آسانسور به طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان یزد وقف شده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد با اشاره به اینکه این مجتمع 17 خرداد ماه به حوزه تحویل داده خواهد شد ادامه داد: مراسم افتتاح این مجتمع در همین روز با حضور آیت الله محمد رضا ناصری امام جمعه یزد و نماینده ولی فقیه در استان انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: هر کدام از این واحد ها در حدود 80 متر است که امکان اسکان یک خانواده 6 نفره و حتی بیشتر را هم در خود خواهد داشت.

حجت الاسلام حسینی راد خاطرنشان کرد: تاکید واقف بر این بوده است که این واحد ها تنها در اختیار طلاب، اساتید و کارمندان حوزه قرار گیرد.

وی گفت: هر خانواده در سال می تواند در این واحدها برای 4 شب و 5 روز اقامت داشته باشد و هزینه هر شب اقامت برای هر خانواده 30 هزار تومان است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد گفت: ثبت نام از طلاب و اساتید متقاضی آغاز شده و طلاب میتوانند به صورت الکترونیکی با مراجعه به سایت otyazd.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند و یا اینکه با مراجعه حضوری به دفتر امور طلاب و دانش آموختگان واقع در مرکز مدیریت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

تصاویر مجتمع فرهنگی- اقامتی بیت الزهرا(س) در مشهد

 







فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها