نمایش نمایش

ID : 24655954
مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد عنوان کرد

پخش بیش از 3 هزار دقیقه از عزاداری حسینیه ایران در شبکه های ملی


مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد گفت: بیش از 3 هزار دقیقه عزاداری یزدی ها در شبکه های ملی پخش شد.

به گزارش عصر فرهنگ، مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد در همایش رونمایی از مستندات فاخر صدا وسیما یزد، با بیان اینکه سال گذشته از لحاظ شرایط بودجه ای و مواردی که لازم است برای رسانه، سالی سخت بود، اظهار کرد: با وجود همه این سختی ها صداو سیمای مرکز یزد توانست با تلاش و خود منجر به پیشرفت و کسب رتبه ها برای رسیدن به قله ها در تولیدات کمی و کیفی رادیویی و تلویزیونی شود.

احمد پهلوانیان کسب رتبه اول پیشرفت کیفی در رادیو یزد  را یکی از موارد پیشرفت در صدای یزد دانست و افزود: امروز از دو اثر تاریخ اسلام و مجموعه برنامه های شهر قانون رونمایی خواهد شد و با همکاری صدای مرکز استان ها به کشور ارائه خواهد شد.

وی اذعان کرد: همچنین از دو مستند در حوزه سیما به مناسبت سال اقتصاد مقاومتی به نام ضد آفتاب و کنترل هوشمند نیز رونمایی می شود.

دکتر پهلوانیان با بیان اینکه انعکاسی که از عزاداری های دارالعباده یزد حسینیه ایران رخ داد از لحاظ پخش بی سابقه بود، گفت: برای اولین بار در استان پخش زنده از پنج شهرستان اتفاق افتاد و بیش از سه هزار دقیقه پخش سراسری از شبکه های ملی و بیش از 125 دقیقه پخش زنده در دهه اول محرم و بیش از 17 سال پخش زنده در یک روز بدون قطعی و اشکال فنی از دستاوردهای صدا وسیما مرکز یزد بود.

یزد رسا






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها