نمایش نمایش

ID : 16731259
جانشين عقيدتي سياسي ناجا در یزد:

پليس مطيع امر رهبر است و به هيچ حزبي وابستگي ندارد


جانشين عقيدتي سياسي ناجا ضمن اشاره به بيانات مقام معظم رهبري گفت: پليس در انتخابات، مطيع امر رهبر است و به هيچ حزبي وابستگي ندارد.

به گزارش عصر فرهنگ به نقل از پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام والمسلمين «بهشتي  پور» در جلسه بصيرت افزايي کارکنان پليس يزد، ضمن اشاره به کلام تاريخي امام خميني (ره) در رابطه با پشتيباني از ولايت فقيه، بيان کرد: همه ما در بحران ها نقش و جايگاه الهي ولي فقيه در نجات کشور را ديده¬ايم و افتخار مي کنيم که سرباز ولايت هستيم.
وي ولايت فقيه را بزرگترين دستاورد انقلاب اسلامي برشمرد و افزود: عزت، استقلال، آزادي و سربلندي کشور مديون ولايت فقيه است.
حجت الاسلام والمسلمين بهشتي پور در ادامه به انتخابات اسفندماه نيز اشاره و تصريح كرد: نيروي انتظامي متصل به ولايت فقيه و تابع ولي امر مسلمين است و به هيج حزب و گروهي وابستگي ندارد و تنها به وظيفه ذاتي خود كه همان برقراري نظم و امنيت در انتخابات است عمل مي كند.
جانشين عقيدتي سياسي ناجا در بخش ديگري از سخنان خود به نفوذ فرهنگي دشمن اشاره کرد و گفت : امروز دشمن تاکتيک خود را تغيير داده و چون توان ورود نظامي به کشور ما را ندارد به دنبال ورود از طريق فرهنگي و نفوذ در باورهاي مردم و جوانان است.
وي تقويت اعتقادات ديني و زنده نگه داشتن محرم و صفر را سلاح کشور در برابر تهديدات فرهنگي دشمن برشمرد و گفت: بايد با تقويت اعتقادات و هوشياري، خود و خانواده هايمان را در برابر اين توطئه دشمنان بيمه کنيم.
جانشين عقيدتي سياسي ناجا در پايان، يادآور شد: نيروهاي نظامي بايد قبل از رسيدن به مهارت هاي نظامي، مهارت هاي اعتقادي و باورهاي ديني خود را تقويت کنند زيرا در عاشورا اين اعتقاد و باور ديني بود که موجب ايستادگي ياران امام حسين (ع) در برابر سپاه دشمن، شد.

 






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها