نمایش نمایش

ID : 23740496
جنس دلواپسانِ بی سوادِ بزدلِ معدود جور شد!

چرا معاون «خوش رو» منتقدان را «پُر رو» می داند؟


معاون استاندار یزد در پاسخ انتقادات و گلایه ها از عدم تحقق وعده هایش منتقدان را پر رو دانست!

به گزارش عصرفرهنگ؛ مسکن مهر طراحی دولت سابق برای خانه دار شدن طبقه های ضعیف جامعه بود. البته آخوندی وزیر مسکن دولت یازدهم این طرح را مزخرف خوانده و به جای آن طرح دیگری ارائه داده بود که تفاوت محسوسش با طرح مسکن مهر کم کردن زیربنا از 90 متر به 50 متر است!
به هر ترتیب دولت تا کنون کجدار و مریز با صاحبان مسکن مهر رفتار کرده است. مسئولین کشوری و البته استانی بارها بر رفع مشکلات مسکن مهر تاکید کرده اند اما هیچ «اقدام عملی» در این راستا نداشته اند.
برای مثال سید حسینی معاون عمرانی استاندار یزد دو سال قبل قول برخورد با متخلفین و مسببین طرح مسکن مهر اشکذر را داده بود. اخیراً هم گفته بود: «وضعیت فاضلاب این واحدها اصلا قابل قبول نبوده و ادارات نام برده موظف هستند در مهلت یک هفته ای داده شده تکلیف این پروژه را روشن کنند و فرماندار اشکذر موظف به ارائه گزارش های لازم در خصوص کارهای انجام شده است تا در صورت انجام نشدن اقدامات لازم شخصا وارد عمل شوم.»
بعد از اینکه قریب به یک ماه از این اولتیماتوم یک هفته ای جناب معاون گذشت، مردم و به تبع آن رسانه ها خواستار شفاف سازی تحقق این وعده شدند.
با این وجود معاون عمرانی که حامیان رسانه ای اش اصرار دارند«از تمامی مدیران استان به جهت اخلاق نیک، خوش رو بودن، تخصص درکار وپیگیری امور یک مدیر نمونه هستند» در پاسخ به این مطالبه به حق به توهین رو آورد. سیدحسینی در اینستاگرامش در جواب این انتقادات گفته است: «یک چیزی در اصطلاحات رایج ما هست به نام رو که اگر زیاد شود می گوییم پررو»
شاید مساله درست به گوش معاون خوش رو، نیک رفتار، متخصص و پیگیر استاندار یزد نرسیده است. کسی منکر واگذاری اشتباه طرح مسکن مهر به پیمانکار اشتباه نیست. مشکل وعده وعیدهای مکرر مسئولان است. مسئولانی که در هفته دولت با افتتاح امثال همین طرح (تکمیل شده یا تکمیل نشده!) پُز داده اند و با مصاحبه و وعده حل مشکلات قیافه مردم دوستی و مردم داری گرفته اند چرا گامی برای حل مشکلات ساکنین این منازل بر نمی دارند؟
جناب سید حسینی! این نحوه برخورد با منتقدان درست نیست. در اصطلاحات رایج ما هست که می گویند «ادب مرد به ز دولت اوست»
 






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها