نمایش نمایش

ID : 14435844
آینه چون نقش تو بنمود راست، خود شکن آئینه شکستن خطاست

چه کسانی می خواهند اصلاح طلبان را بی دین نشان دهند؟


جناب دکتر عارف! مردم ما مردم فهمیده ای هستند. مردم ما با حرف های من و شما تصمیم نمی گیرند. حرف ها را با عمل می سنجند. لازم نیست خودتا را با مولای متقیان مقایسه کنید، کافی است به رسانه های نزدیک به خود تذکر بدهید سخنان دیگران را باب میل خود تحریف نکنند.

عصر فرهنگ، «متأسفانه عدّه‌ای بی اخلاق در تلاش بوده و هستند تا اصلاح طلبان را بی‌دین نشان دهند. این افراد تلاششان این است که بگویند اصلاح طلبان نماز نمی‌خوانند و روزه نمی‌گیرند و به این مسائل اعتقادی ندارند. البته این حرف‌ها طبیعی است چرا که وقتی مولا علی (ع) در سر نماز ضربت خوردند، برخی می‌گفتند مگر علی (ع) نماز می‌خواند؟!»


این ها سخنانی است که محمدرضا عارف معاون اول رئیس دولت اصلاحات چندی پیش بر زبان راند. اما جالب اینکه با گذشت تنها چند روز نمونه ای از بی اخلاقی در زادگاه وی توسط رسانه های منتسب به وی به نمایش گذاشته شد.


رسانه های منتسب به عارف در استان یزد با تحریف سخنان رئیس دفتر امام جمعه یزد و معاون فرهنگی استاندار یزد به دولت قبل تاختند! در حالی که حجت الاسلام و المسلمین جعفر رحمانی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان یزد به انتقاد از عملکرد مسئولان یزدی در سال های گذشته پرداخته بود رسانه های با اخلاق حامی شما به دروغ تمام اتهامات را متوجه رئیس دولت سابق کردند. جالب اینکه این خبرها با اینکه در سایت های مختلف زنجیره ای بدون هیچ گونه تفاوتی منتشر شد«غالباً» به عنوان خبر تولیدی منتشر شده است، خبری که از سایت دیگری نقل نشده و خبرنگاران سایت در جلسه حضور داشته اند!

 

 

 


جناب آقای عارف! بگذریم از اینکه دکتر سروش می گفت باید آیات قرآن اصلاح و دسته ای از آن ها حذف شود، بگذریم که ابراهیم اصغرزاده معتقد بود «حتی علیه خدا هم می توان تظاهرات کرد»، بگذریم که مغز متفکر اصلاحات گفت عملکرد ائمه پس از عاشورا عقلانی شد! بگذریم که عده ای تقلید را کار میمون می دانستند!بگذریم که رئیس دولتتان از اردوگاهتان صدای پای دشمن را می شنید و .. بگذریم از هزاران نمونه دیگر در تحریف، تمسخر و حمله به دین مبین اسلام در دوران اصلاحات و توسط شخصیت های شناخته شده اصلاح طلب...


جناب آقای عارف! دین اسلام تنها در نماز و روزه خلاصه نشده است. هر چند هنوز هم می توان به نماز و روزه کسی که تقلید را جایز نمی داند شک کرد.ولی آیا کذب، دروغ، تهمت و افترا با مسلمانی سازگار است؟ جناب عارف! شاید فراموش کرده باشید، زمانی که میرحسین موسوی نماینده اصلاح طلبان در انتخابات سال 88 به قصد تهمت به رئیس جمهور قانونی کشور حدیثی در مذمت دروغ بیان کرد. حدیث این بود: «حسن بن محبوب از حضرت امام صادق علیه السلام نقل می­کند که به حضرت عرض کردم: آیا انسان مؤمن بخیل می­شود؟
حضرت فرمودند: آری. عرض کردم: ترسو هم می­شود؟
حضرت فرمودند: آری. عرض کردم: مؤمن دروغ می­گوید؟
حضرت فرمودند: مؤمن دروغ نمی­گوید و خیانت در امانت نمی­کند. سپس حضرت ادامه دادند: مؤمن ممکن است هر رذیله و صفت بدی پیدا کند مگر خیانت و دروغ.»
تنها چند روز بعد از اینکه موسوی با ژست دین مداری و دین داری در مقابل دوربین حاضر شد و حدیث خواند با شکست در انتخابات بی اخلاقی ها را آغاز کرد.


جناب دکتر عارف! مردم ما مردم فهمیده ای هستند. مردم ما با حرف های من و شما تصمیم نمی گیرند. حرف ها را با عمل می سنجند. لازم نیست خودتا را با مولای متقیان مقایسه کنید، کافی است به رسانه های نزدیک به خود تذکر بدهید سخنان دیگران را باب میل خود تحریف نکنند.

 


جالب اینکه بعد از اعتراض رئیس دفتر امام جمعه یزد این رسانه هایی که اتفاقا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق به دریافت مجوز هم شده اند به خود زحمت ندادند از وی و مخاطبانشان عذرخواهی کنند و یا حتی خبر مورد نظر را از سایت خود حذف کنند. جالب تر اینکه برخی هنوز بر موضع قبلی خود اصرار می ورزند بدون اینکه مدرکی ارائه کنند!


جناب دکتر عارف! کسانی که با بی اخلاقی اصلاح طلبان را در نزد مردم بی دین نشان می دهند را در اطراف خود جست و جو کنید. همان ها که برای تخریب مخالفان خود به هر شیوه ای متوسل می شوند.

محمد جلالی






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها