نمایش نمایش

ID : 22480529
فرماندار اشکذر تاکید کرد

کشت گیاهان دارویی رویکرد اصلی جهاد کشاورزی


فرماندار اشکذر تغییر الگوی کشت به گیاهان دارویی در منطقه را با توجه به کم آبی موجود ضروری دانست و گفت: روی آوردن به کشت گیاهان کم آبخواه می تواند در کاهش هزینه ها موثر واقع شود که کشت گیاهان دارویی با توجه به نیاز منطقه می تواند آینده خوبی را برای شهرستان اشکذر رقم بزند.

به گزارش  عصر فرهنگ؛ به نقل از نسیم صادق، فرماندار اشکذر صبح امروز در نشست با کارکنان جهاد کشاورزی اشکذر با تاکید بر اهمیت نقش جهاد کشاورزی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: باید با همکاری جهاد کشاورزی به افزایش ضریب خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی دست پیدا کنیم.

"محمد علی شاه حسینی" فرماندار اشکذر اقتصاد مقاومتی را اقتصادی درون زا با استفاده از ظرفیت های بومی و محلی عنوان کرد و گفت: با بهره گیری از توان داخلی به ویژه در بخش کشاورزی می توان وابستگی های خود را در این زمینه کاهش داد.

وی کاهش هزینه ها و جلوگیری از اتلاف انرژی را رویکرد اصلی بخش کشاورزی در اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: تولید محصولات کم آبخواه راه حلی مناسب برای کاهش هزینه های جاری در بخش کشاورزی است که در این بین باید به سالم بودن تولیدات از لحاظ مسائل زیست محیطی توجهات لازم صورت گیرد.

وی تغییر الگوی کشت به گیاهان دارویی در منطقه را با توجه به کم آبی موجود ضروری دانست و گفت: روی آوردن به کشت گیاهان کم آبخواه می تواند در کاهش هزینه ها موثر واقع شود که کشت گیاهان دارویی با توجه به نیاز منطقه می تواند آینده خوبی را برای شهرستان اشکذر رقم بزند.

انتهای پیام/س*






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها