ID : 13690974
دم خروسی که با چماق یک تندرو بیرون زد!

«اصلاح طلب تندرو» جلسه «همدلی و همزبانی»بافق را متشنج کرد! +صوت


م. ع یکی از اصلاح طلبان تندرو به بیان نکاتی پیرامون سرمایه گذاران فراری شده از بافق به خاطر حوادث سال 93 اشاره کرد و ناگهان چماق دوستان تندروی خود را برداشت و به جان کارگروه و اعضای شورای شهر که نماینگان مردم بافق بودند افتاد!
دم خروسی که با چماق یک تندرو بیرون زد!

به گزارش یزد رسا به نقل از بافق خبر، روز گذشته جلسه نشست طیف های سیاسی بافق به منظور تبادل نظر در مورد مسائل روز این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم مسئولان  به بیان دیدگاه های خود پیرامون وحدت در شهرستان و پیگیری مشکلات بافق پرداختند و در ادامه محمد رنجبر عضو شورای شهر از «طالبی» خواست به عنوان معین استاندار بافق را یاری کند.

سپس م. ع اصلاح طلب تازه به دوران رسیده و تندرو با بیان نکاتی پیرامون سرمایه گذاران فراری شده از بافق به خاطر حوادث سال 93، ناگهان چماق دوستان تندروی خود را برداشت و به جان کارگروه و اعضای شورای شهر که نماینگان مردم بافق بودند افتاد.

تا آنجا پیش رفت که رئیس شورای شهر را متهم به «پیگیر منافع خود بودن» کرد و از این موضوع کوتاه نیامد و حتی کارگروه را همانند دیگر اصلاح طلبان غیرقانونی خواند!

ظاهراً این عضو تندرو ستاد انتخابات روحانی بافق که پیگیر امورات «شرکت پ» می باشد بیش از حد بازیچه دست اصلاح طلبان شده و ناخواسته سعی دارد اقدام دولت در سال 93 که منجر به تشکیل کارگروه شد را زیر سوال برد!

آیا اینکه عسکری بر خلاف صحبت های  امام جمعه شهرستان که در مورد کارگروه که می گوید" مصوبه شهریور ماه 93 حاصل خواسته های مردم بافق است و کارگروه باید آن را پیگیری نماید" و نه تنها چوب حراج به کارگروه بلکه به آبروی اعضای آن می زند، نشان از دستور مقامات مافوق دارد؟

پس از اینکه استاندار اعلام کرد کارگروه غیرقانونی است در بافق هم عده ای به تکرار آن پرداختند تا آنجا که در این جلسه اصل  داستان  یعنی انحلال کارگروه را رو کردند!

اصلاح طلبان باید پاسخ دهند «کارگروه» کدام منافع آنها را نشانه رفته است که نیابت عقده های خود را به عضو دفتر انتخابات روحانی می دهند؟

این اصلاح طلب باید مشخص کند که آیا سرمایه داران فراری شده همان هایی هستند که قرار بود 28.5 درصد را به نام خود ثبت کنند؟

این عضو تازه به دوران رسیده اصلاح طلب چگونه دفاع خود و هم حزبی های خود از واگذاری 28.5 درصد فراموش می کند در حالیکه آن روزها با تلاشرهای امام جمعه ،رمردم، نماینده مجلس و اعضای شورای شهر صورتجلسه 9/6 مصوب شد که دولت از ان به عنوان تدبیرش نام برد؟

عضو تندروی حزب اعتدال بافق باید مشخص کند اگر شما و دولت مطبوعتان توانایی دارید چرا تاکنون مشکل خوراک گندله ابویی سرمایه گذار را حل نکردید؟

صحبت های عجیب و تأمل برانگیز این عضو اصلاح طلب را می توانید اینجـــا دانلود کنید

Loading the player...


summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.