ID : 36700149

«بوی گل» به کتابخانه‌های عمومی یزد اهدا شد


کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد از اهدای دوره کتاب «بوی گل» اثر حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا رنجبر به تمامی کتابخانه‌های عمومی استان توسط نویسنده اثر، خبر داد.

به گزارش یزدرسا، احسان عابدی در این خصوص گفت: این کتاب که به همت حجت‌الاسلام رنجبر تألیف شده، به تفسیر آیه به آیه سوره‌های حمد و بقره پرداخته و با استفاده از قالب تمثیل، نکات ناب و خواندنی را درباره آیات کلام‌الله مجید به رشته تحریر درآورده است.

وی افزود: کتاب بوی گل در چهار دفتر منتشر شده که سه دفتر از آن به تمامی کتابخانه‌های عمومی استان یزد اهدا شده و در مخزن کتابخانه‌ها قرار گرفته است.

کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی را از جمله باقیات صالحات فرهنگی خیران دانست و گفت: نویسندگان و ناشران با اهدای کتاب‌های خود به کتابخانه‌های عمومی ضمن غنی کردن مخزن کتابخانه‌ها و مشارکت در امر خیر توسعه کتابخوانی، گستره مخاطبان خود را نیز افزایش می‌دهند و آثار خود را به ده‌ها هزار عضو کتابخانه معرفی می‌کنند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام و المسلمین رنجبر صاحب تألیفات گوناگونی در حوزه دین، اخلاق و خانواده است و آثاری همچون «مثل حبه‌های قند»، «مثل خوشه‌های انگور» و «نقره سپید» از وی به چاپ رسیده که مورد اقبال علاقه‌مندان به این حوزه قرار گرفته است.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.