ID : 29705905
پس از دو روز بازی نفس گیر؛

«تیم کویر ابرکوه» قهرمان مسابقات چهار جانبه فوتسال جوانان شد


تیم فوتسال جوانان کویر ابرکوه که خود را برای مسابقات کشوری آماده می کند، با کسب 9 امتیاز قهرمان مسابقات چهار جانبه جوانان شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه، مسابقات چهار جانبه فوتسال جوانان با حضور تیم های کویر ابرکوه الف، کویر ابرکوه ب، بازار نو اردکان و تربیت آباده به مدت ۲ روز در سالن فجر شهرستان ابرکوه به صورت دوره ای  برگزار شد.

وحید رجبی نژاد سر مربی تیم کویر در گفتگو با خبرنگار ما و با اعلام این خبر اظهر کرد: در بازی پایانی دو تیم بازار نو اردکان و کویر  ابرکوه الف با کسب 6 امتیاز به ترتیب در رده های اول و دوم جدول قرار گرفتند و این تیم ابرکوه بود که توانست در لحظات پایانی با نتیجه 6 بر 5، بازار نو اردکان نائب قهرمان مسابقات فوتسال جوانان استان را شکست دهد.

رجبی نژاد تصریح کرد: کویر ابرکوه توانست با این نتیجه وکسب 9 امتیاز به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات نائل شود و پیش از این تیم جوانان فوتسال کویر ابرکوه  توانسته بود در فینال مسابقات جوانان استان تیم بازار نو اردکان را شکست دهد.

سرمربی کویر ابرکوه افزود: با این نتیجه، اردکان نایب قهرمان و تربیت آباده مقام سومی را از آن خود کردند.

رجبی نژاد در پایان ضمن دعوت از مسئولان جهت حمایت جوانان ورزشکار ابرکوهی گفت: نوجوانان کویر ابرکوه عضو لیگ برتر کشور هستند و توانسته اند افتخارات بزرگی در سطح کشور برای شهرستان ابرکوه به ارمغان بیاورند که این مهم باید مورد توجه مسوولان استان و شهرستان باشد.

گفتنی است تیم نوجوانان و جوانان کویر ابرکوه برای مسابقات استانی که در نیمه مردادماه ۹۶ به صورت کشوری برگزار می شود آماده می شوند.

انتهای پیام/ ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.