ID : 34556503
امام‌جمعه بخش بهمن مطرح کرد

«حذف اعاده اموال نامشروع و تصویب اف آی تی اف» مخالف مکتب امام است


امام‌جمعه بخش بهمن گفت : واگذاری جایگاه سوخت ابرکوه به بخش خصوصی، خسارت‌های سنگینی به نیروهای قراردادی باسابقه 10 الی 15 سال وارد کرد، لااقل طرح آزمایشی شرکت گاز را در شهر دیگر اجرا کنید.

به گزارش یزدرسا به نقل ار سرو ابرکوه،حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن در خطبه‌های نماز، با اشاره به دیدار 3 ساعته دانشجویان با مقام معظم رهبری اظهار کرد : راه‌حل اساسی برای برطرف کردن مشکلات و عیوبات برخی دستگاه‌های کشور تزریق عناصر فعال، مؤمن و پرانگیزه است.

حجت‌الاسلام علیزاده ادامه داد : متأسفانه امروز برعکس شده و به جهت باندبازی و حزب گرایی عناصری بی‌انگیزه و گاهی بی‌ایمان و بی‌اعتقاد به دین، مسئولیت گرفته‌اند.

عده‌ای با پروژه امام زدایی قصد تحریف آرمان‌های امام و انقلاب را دارند
وی با اشاره به اینکه این انقلاب باروحیه انقلابی گری به ثمر نشست و با این روحیه دوام می‌یابد، گفت : باگذشت 29 سال از عروج امام راحل هنوز رهنمودهای ایشان چراغ راه انقلاب است، انگار امام این روزها را می‌دیدند.

علیزاده تصریح کرد : امروز کسانی دم از امام و انقلاب می‌زنند که 180 درجه با آرمان‌ها و مکتب سیاسی ایشان فاصله‌ دارند. تنها با سخن گفتن نمی‌توان خود را به امام نزدیک دانست، بلکه باید تابع راه و روش امام در همه ابعاد باشیم.

وی تأکید کرد : تا افکار و راه و روش امام وجود دارد، دشمن کاری از پیش نمی‌برد. لذا آنها سخت در تلاش‌اند با پروژه خطرناک امام زدایی و تحریف، افکار ایشان را از جامعه پاک کنند. جبهه‌هایی به اسم خط امام شکل‌گرفته است که باورها و عملکردشان با آرمان‌های امام نمی‌سازد. شاخصه‌های امام که به سودشان است گزینش می‌کنند و با دیگر شاخصه‌ها بیگانه‌اند.

خطیب جمعه بخش بهمن، با تأکید بر اینکه زندگی اشرافی و تجمل گرایانه برخی مسئولین، مردم را دلسرد و ناامید می‌کند، گفت : عاملان پروژه امام زدایی خود را به بیراهه زده و فقط می‌گویند امام ضد تحجر بودند، فراموش کردند که این امام عاشق سپاه و بسیج، ضد استکبار و آمریکا، ضد اشرافی گری، بودند.

«حذف طرح اعاده اموال نامشروع و تصویب اف آی تی اف در مجلس» مخالف مکتب امام است
علیزاده در بخشی از خطبه‌ها به ویژگی‌های مکتب سیاسی امام راحل که دولتمردان باید نصب العین قرار دهند، اشاره کرد و افزود : عدالت اجتماعی مهم‏ترين و اصلی‌ترین شاخصه‌ای است که باید در همه‏ برنامه‏هاى حكومت و پر كردن شكاف‏هاى‏ طبقاتى موردنظر باشد.

وی اذعان کرد : اینکه ثروت‏ها در گوشه‏اى به نفع يك عده انبار شود و عده كثيرى از مردم دستشان خالى باشد، اینکه اشخاصی با میلیون‌ها تومان حقوق بازنشستگی، دوباره به‌عنوان مسئول به کار می‌گیرند، این کجا با مکتب امام و انقلاب می‌سازد؟!

علیزاده بیان کرد : کاری که امروز مجلس می‌کند، اینکه نمایندگانی با یک تهدید سؤال خود را پس بگیرند و به مسئولیت خود پشت کنند، اینکه طرح اعاده اموال نامشروع را از دستور کار مجلس خارج کنند و در عوض به دنبال تصویب طرح‌هایی مثل اف آی تی اف باشند که کشور را به خطر می‌اندازد، کجا با مکتب امام می‌سازد؟! 

عدم سازش با قدرت‌های استکباری و سلطه‌گر سیره امام خمینی بود
این مقام مسئول عنوان کرد : مبنای امام در سیاست خارجی، عدم سازش با قدرت‌های سلطه‌گر و زورگو بود؛ نظام ما مخالف با تعامل با دنیا نیست اما مخالف با تحقیر و ذلیل شدن است. امروز بر همگان روشن‌شده آمریکا خوی قلدری، زورگویی و استکباری دارد، قرآن به ما دستور می‌دهد در مقابل مستکبر بایستیم.

پیوند مردم و روحانیت، تیر دشمن را به سنگ می‌زند
وی با اشاره به درایت و شجاعت رهبر معظم انقلاب که پس از امام راحل که موجب حفظ انقلاب، اقتدار، امنیت و آرامش کشور شده است، گفت : یکی از مقاطع مهم تاریخ ایران 15 خرداد سال 42 (قیام 15 خرداد) و 68 (انتخاب حضرت آیت‏الله امام خامنه‏ای به رهبری) بود.

امام‌جمعه بخش بهمن یادآور شد : در حقیقت این روز که مقدمه پیروزی انقلاب شد، نشان‌ داد آحاد مردم با روحانیت پیوند مستحکمی دارند و امروز دشمن تلاش می‌کند بین روحانیت و مردم فاصله بیندازد، زیرا تا زمانی که این پیوند باشد تیر دشمن به سنگ خواهد خورد.

مشکل خصوصی‌سازی شرکت گاز و جایگاه سوخت ابرکوه و بیکاری نیروهای باسابقه طولانی
علیزاده، ضمن گلایه از خصوصی‌سازی بخش‌های دولتی خاطرنشان کرد : واگذاری برخی شرکت‌ها؛ اگرچه برای دولت و بخش خصوصی منفعت دارد، اما خسارت‌های سنگینی به نیروهای قراردادی باسابقه 10 الی 15 سال وارد می‌کند و باعث بیکاری آنها می‌شود.

وی تأکید کرد : خصوصی‌سازی جایگاه سوخت بنزین در ابرکوه آغاز شد، لااقل طرح آزمایشی شرکت گاز را در یک شهر دیگر اجرایی کنید.

علیزاده در پایان گفت : راهپیمایی روز قدس آخرین جمعه ماه رمضان هفته آینده، ساعت 12 با تجمع از میدان امام علی (ع) به سمت محل نماز جمعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.