ID : 8324863
در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛

«خانه ای کنار ابرها» اثر کارگردان اشکذری در جشنواره فیلم مقاومت اکران می شود


فیلم سینمایی «خانه ای کنار ابرها» به نویسندگی و کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری و تهیه کنندگی روح ا... برادری در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در بخش مسابقه سینمای ایران اکران می شود.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق،  فیلم سینمایی "خانه ای کنار ابرها" به نویسندگی و کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری و تهیه کنندگی روح ا... برادری در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در بخش مسابقه سینمای ایران اکران می شود.

 فیلم سینمایی "خانه ای کنار ابرها" به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری اول و دوم مهرماه در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در تهران به روی پرده می رود.

این فیلم سه شنبه اول مهر ساعت 15در سالن شماره یک سینما عصر جدید به نمایش در می آید و سپس از ساعت 20:30 همین روز در سالن شماره یک سینما فلسطین به روی پرده خواهد رفت.
 
"خانه ای کنار ابرها" چهارشنبه دوم مهر ماه نیز ساعت 16:30 به مدت 90 دقیقه در پردیس سینمایی ملت اکران خواهد شد.
 
داستان این فیلم در دهه ۶۰ و پشت جبهه ها می‌گذرد، جایی که دو دوست با بازی حامد کمیلی و هدایت هاشمی در قامت دو رزمنده برای رسیدن به هدفی با یکدیگر همراه می‌شوند.
 
هدایت هاشمی، حامد کمیلی، آفرین عبیسی و نگار عابدی و... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
 
این فیلم در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، نامزد دریافت دو سیمرغ بود که موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه شد.

فیلم"خانه ای کنار ابرها" علاوه بر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت درجشنواره فیلم کودک اصفهان نیز حضور دارد.
 
سید جلال هم اکنون مشغول تولید سریال 13 قسمتی "حانیه" به تهیه کنندگی علی مهام در یزد می باشد.
انتهای پیام/ع
 
summary-address :
Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.