ID : 20677547
گلایه دانشجویان یزدی از جولان فتنه گران در محیط علمی؛

«دانشگاه فرهنگیان» یا «تریبون فتنه گران»؟


دبیرجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیدان پاکنژاد یزد گفت: اخیرا یکی از اساتید در جمع عده ای از دانشجو معلمان این پردیس به یکی از سران فتنه که از طرف امام خامنه ای نیز باغی نظام خوانده شده است ابراز علاقه کرده و به دفاع از او پرداخته است.

به گزارش یزدرسا؛ حمید نوری زاده اظهار کرد: همه ی ما میدانیم که فتنه گران قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند _ نظامی که خون هزاران شهید پای آن ریخته شده و هنوز هم ادامه دارد_  در دانشگاه فرهنگیان که شخصیت معلمین قرار است در آن ساخته شود، معلمی که قرار است فردا فرزندان انقلاب را ، آینده سازان انقلاب را تربیت کنند، معلمی که میخواهد تاریخ را ، تاریخ و وقایع فتنه را فردا روزی به دانش آموزان این مملکت بیاموزد؛ خب مسلم است وقتی که در کلاس استادی که دلسپرده ی فتنه گران است _ که متاسفانه یکی دوتا هم نیستند_ درس آموخته باشد تاریخ و وقایع فتنه را آنگونه که دوست دارد ، آن گونه که در دانشگاه به او القا شده است به دانش آموزان میآموزد .
وی افزود: معلمی که در دانشگاه به او القا شود که فتنه گران افراد بدی نیستند و دوست داشتنی هستند  و اصل ماجرا فراموش شود، فراموش شود که فتنه گران در پی براندازی نظام بوده اند و به قول امام خامنه ای « امیدوار بودند که بتوانند با این فتنه نظام را شکست دهند » فراموش شود که اینها با اصل ولایت فقیه مشکل داشته اند وهنوز توبه نکرده اند؛ خب به مراتب ضرری که این معلم به نظام و انقلاب میزند خیلی بیشتر از منفعت آن است.
این دانشجوی یزدی ادامه داد: به عقیده ی بنده این موضوع یک موضوع امنیتی است که مسئولین نباید از کنار آن به سادگی بگذرند چرا که آینده ی انقلاب در خطر است.
نوری زاده با اشاره به ریشه های این رفتار بیان داشت: متاسفانه در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیدان پاکنژاد یزد علی رغم اینکه تمامی فیلترها برای دانشجویان در نظر گرفته شده، تنها فیلتر برای ورود اساتید مدرک تحصیلی آنهاست. به همین دلیل هر استادی با هر طرز فکری میتواند وارد دانشگاه فرهنگیان شود و با دانشجو و معلمان ارتباط برقرار کند بدون آنکه بررسی شود که آیا صلاحیت لازم برای ورود به دانشگاه فرهنگیان را دارد یا خیر.
وی در پایان تاکید کرد: دانشگاه فرهنگیانی که به گفته  امام خامنه ای « خیلی مهم است »، « صلاحیت اساتید آن خیلی مهم است» متاسفانه هیچ فیلتری برای ورود اساتید به این دانشگاه در نظر گرفته نشده و این امر باعث شده که برخی اساتید از دانشگاه فرهنگیان به عنوان تریبونی برای ابراز علاقه به فتنه گران ودفاع از آنها استفاده کنند.
عصر فرهنگ                                           
 




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.