ID : 15093719
امام جماعت مسجد قدس تفت:

«دلدادگان آمریکا» به دنبال نفوذ در مجلس هستند


حجت الاسلام سید مصطفی حسینی گفت: دشمنان ما در انتخابات های مختلف برای حضور عده ای برنامه ریزی کرده اند.

به گزارش یزد رسا، یکی روحانی تفتی در گفتگو با خبرنگار صبح تفت، با اشاره به بیانات اخیر رهبری، گفت: مقام معظم رهبری همیشه در شناخت دشمن و توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی و در راس آن آمریکا بهترین تحلیل را ارائه کردند.

حجت الاسلام «سید مصطفی حسینی» با بیان اینکه عده ای در دشمن شناسی دچار ضعف اساسی هستند، افزود: دشمنان ما متوجه نفوذ انقلاب و تاثیرات منطقه ای و فرا منطقه ای آن شده اند.

وی اذعان داشت: دشمنان ما از همان ابتدای شکل گیری انقلاب به دنبال نفوذ در کشور از راه های مختلف نظیر جنگ، ترور، فتنه و ... بوده اند اما با تدبیر و آینده نگری حضرت امام(ره) و رهبری به درب بسته خورده اند و تا زمانی که ما دست از دین، فرهنگ و آیین خود و مبارزه با ظلم ستیزی نکشیم از ما راضی نخواهد شد.

امام جماعت مسجد قدس تفت افزود: دشمنان ما مذاکرات هسته ای را نیز فرصتی برای نفوذ قرار داده اند تا بتوانند بر ارکان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی این مرز و بوم استیلا پیدا کنند.

وی با تاکید بر این موضوع که جمع بندی وین هنوز به توافق نرسیده است، ادامه داد: زمانی می توان شرایط جمع بندی هسته ای را توافق نامید که به تصویب مجلس هر دو کشور برسد.

حسینی تصریح کرد: همه جوانب این جمع بندی باید بررسی تا راههای احتمالی سو استفاده آمریکایی ها و غربی ها کاملا بسته شود.

وی همچنین انتخابات کشور ایران را در ادوار گوناگون یکی از راه های نفوذ دشمنان به کشور دانست و گفت: دشمنان ما در انتخابات های مختلف برای حضور عده ای برنامه ریزی کرده و در همین انتخابات مجلس اسلامی سالجاری نیز به دنبال وارد کردن افرادی به صحنه هستند که یا به مبارزه با استکبار اعتقادی نداشته باشند و یا روحیه استکبار ستیزی آن ها ضعیف باشد.

انتهای پیام/م

 






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.