ID : 26288532
فرماندار اشکذر:

«دهه فجر» فرصتی برای معرفی دست آوردهای انقلاب اسلامی است


فرماندار اشکذر گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی است تا دست آوردهای انقلاب اسلامی را بار دیگر به دنیا گوش زد کرد و جوانان این کشور را که به عنوان سرمایه های نظام تلقی می شوند با ثمرات این انقلاب بیش از پیش آشنا نمود.

به گزارش یزدرسا، فرماندار اشکذر در گفت وگو با خبرنگار نسیم صادق، ضمن گرامی داشت این دهه، به دست آوردهای جمهوری اسلامی در طول 37 سال از به ثمر رسیدن انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: ایام الله دهه فجر فرصتی است تا دست آوردهای انقلاب اسلامی را بار دیگر به دنیا گوش زد کرد و جوانان این کشور را که به عنوان سرمایه های نظام تلقی می شوند با ثمرات این انقلاب بیش از پیش آشنا نمود.

«محمد علی شاه حسینی» فرماندار اشکذر بر لزوم به کارگیری تنوع و خلاقیت در برنامه های شهرستان تاکید کرد و گفت: در اجرای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی باید به گونه ای رفتار کرد که وحدت در شهرستان نمود پیدا کند و شهر جلوه دهه فجر را به خود بگیرد.

وی بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان موظف هستند تا برنامه های خود را در این ایام با هماهنگی هرچه بیشتر اجرا کنند.

فرماندار اشکذر دهه فجر را جشن پیروزی بزرگ ملت ایران برشمرد و افزود: راه پیمایی 22 بهمن با حضور آگاهانه و خود خواسته مردم همه ساله با حضور پرشور تری نسبت به سال گذشته برگزار می شود.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.