ID : 29500238
دعوت فرماندار ابرکوه برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس؛

«روز قدس» روز خشم مسلمانان از رژیم جعلی اسرائیل است


فرماندار ابرکوه گفت: ملت ایران همراه با دیگر امت جهان اسلام در روزجهانی قدس، خشم و انزجار خود را از رژیم جعلی اسرائیل نشان خواهند داد و بار دیگر همبستگی خود را با مسلمانان فلسطین اعلام می کنند.

به گزارش یزدرسا، سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه، درنشست هرچه بهتر برگزاری روز جهانی قدس اظهارکرد: اعلام روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) در واقع خط بطلان کشیدن بر رژیم جعلی اسرائیل جنایتکار است.

وی افزود: روز جهانی قدس، نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین مقابل رژیم اشغالگر قدس شد و به تاریخچه طولانی این مبارزه، اصالت بخشید و این روز، بزرگترین نماد همدلی و همزبانی امت اسلام در برابر رژیم غاصب و صهیونیستی است.

رسولی خاطرنشان کرد: مهمترین پیام روز قدس، تحکیم وحدت مسلمانان برای آزادی قدس و پرهیز از همه اختلاف و تفرقه هایی است که دشمن می خواهد بین مسلمانان ایجاد کند.

این مسوول با اشاره به تهاجم بی رحمانه کشور عربستان درسرکوبی مسلمان بحرین ویمن اضافه کرد: ملت ایران برای حمایت از مسلمانان جهان حضور فعال درراهپیمایی قدس خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، نماینده عالی دولت درابرکوه تصریح کرد: بی گمان ملت شریف ایران به عنوان طلایه داران آزادی قدس شریف با لبیک به آرمان حضرت امام (ره) و فرامین رهبر معظم انقلاب ، با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر عظمت نظام را به جهانیان نشان خواهند داد.

گفتنی است مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر ابرکوه از ساعت 12 از میدان امام حسین(ع) خیابان شهید بهشتی، چهار راه سرو به طرف مصلی نماز جمعه این شهر می باشد.

انتهای پیام / ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.