ID : 6700755
جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد:

«سنگرسازان بی‌سنگر»بهترین مدالی است که امام(ره) بر گردن جهادگران جهاد سازندگی آویخت


جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: سنگرسازان بی‌سنگر برترین و بهترین مدالی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر گردن جهادگران جهاد سازندگی آویخت و این مدال تنها برازنده افرادی بود که زیر بارانی از گلوله‌ها برای همرزمان خود سنگر می‌ساختند.

به گزارش یزدرسا از بهاباد ، به مناسبت هفته جهاد کشاورزی یادمان شهدای این نهاد با عنوان« سنگر سازان بی سنگر» با حضور فرماندار ، مدیریت جهاد کشاورزی ، روحانیون ، خانواده های معظم شاهد ، فرماندهی سپاه ناحیه و نمایندگی ولی فقیه در سپاه و جهاد و جمعی از مسئولین ادارات و نهاد ها و اقشار مختلف مردم در محل مسجد جامع شهرستان بهاباد بر گزار شد.

در این مراسم جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد درسخنانی با تبریک هفته جهاد کشاورزی به تمامی جهادگران و با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای جهادکشاورزی گفت: یکی از اقشار ایثارگر حاضر در جبهه‌ها جهادگران بودند چرا که این افراد هیچ‌گونه پوشش، دژ و سنگری برای محافظت از خود نداشتند در حالیکه برای دیگران سنگر می‌ساختند.

نور الدینی افزود: سنگرسازان بی‌سنگر برترین و بهترین مدالی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر گردن جهادگران جهاد سازندگی آویخت و این مدال تنها برازنده افرادی بود که زیر بارانی از گلوله‌ها برای همرزمان خود سنگر می ساختند.

حجت الاسلام نور الدینی با اشاره به این فرمایش امام که  جهادگران را فرزندان خود می نامیدند گفت: جهاد سازندگی و سپاه پاسداران در تعبیر امام دو بال انقلاب اسلامی نام گرفت و سنگر سازان بی سنگر این لقب پر افتخار را از امام دریافت کردند.

وی تصریح کرد: امروز ما به حرکت های جهاد گونه نیاز داریم وبویژه در این ایام که تحریم  اقتصادی دشمن از هر سو خود را نشان می دهد داشتن فرهنگ جهادی و تحقق اقتصاد مقاومتی بزرگترین وظیفه ماست که نباید از آن غافل شویم

حجت الاسلام نور الدینی ادامه داد :  در اجرای اقتصاد مقاومتی نیرو های جهادی باید باب جدیدی را باز کنند و به یاد شهدای سنگر ساز بی سنگر، پشتیبان نظام و جمهوری اسلامی باشند.

نورالدینی یادآورشد : جهاد گران با حفظ روحیه جهادی و تدوین راهکاری در خودکفائی و تامین امنیت غذائی جامعه فعالیت هالی عظیمی انجام دادند و امروز نیز باید  این فرهنگ زنده و پویا باقی بماند .

نورالدینی در پایان تاکید کرد: آنچه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران را سربلند و مقتدر کرده  برکت وجود همین شهداست

وی اضافه کرد : شهدای گرانقدر به ما یاد دادند در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کنیم  و ذره ای از اهداف و آرمان های نظام عقب ننشینیم ...




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.