ID : 34083009

«قاچاق»؛ آفت اقتصاد مقاومتی


رئیس کل دادگستری استان یزد یکی از آفت های اقتصاد مقاومتی و مسئله حمایت از کالای ایرانی را بحث قاچاق دانست و گفت : در مسئله مبارزه با قاچاق، تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی می توانند نقش داشته باشند که رسیدگی جدی و برخورد های قاطع قانونی در پیشگیری از قاچاق مؤثر خواهد بود.

به گزارش یزدرسا؛ محمدرضا حبیبی در  دیدار با کارکنان اداری و قضایی دادگستری به مناسبت آغاز سال جدید، افزود: همواره رهنمودها و ارشادات مقام معظم رهبری برای مردم و مسئولان چراغ راه بوده است و تلاش همه در جهت تحقق منویات معظم له باید با اهتمام و جدیت بیشتر صورت پذیرد.

وی اظهار داشت: نام گذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب یک حرکت بسیار مهمی است که اگر به آن توجه شود و از حالت شعاری و تبلیغاتی به صورت اقدام و عمل درآید، بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: عملی شدن اقتصاد مقاومتی مربوط به یک قشر و طیف خاصی نیست و باید در زندگی تک تک افراد جامعه و مدیریت سازمان و نهادهای حکومتی و حاکمیتی و مسئولان استانی و کشوری اجرایی شود.

وی یکی از آفت های اقتصاد مقاومتی و مسئله حمایت از کالای ایرانی را بحث قاچاق دانست و گفت : در مسئله مبارزه با قاچاق، تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی می توانند نقش داشته باشند که رسیدگی جدی و برخورد های قاطع قانونی در پیشگیری از قاچاق مؤثر خواهد بود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان، یکی از گام های اساسی در تحقق عنوان سال را حمایت از تولیدکنندگان داخلی ذکر کرد و گفت: در سال گذشته در قالب کمیته حمایت از سرمایه گذاری اقدامات بسیار خوبی در استان شکل گرفت و از تعطیلی چند شرکت و کارخانه با تعداد زیادی کارگر جلوگیری شد و در سال جاری نیز با اهتمام بیشتر حرکت و فعالیت این کمیته پیگیری خواهد شد.

حبیبی خاطرنشان کرد: همه ما در هر پست و لباسی که هستیم برای اعتلای ایران اسلامی و پیشرفت کشور تلاش خواهیم کرد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.