ID : 32226624
در نهمین همایش مدیران آب و فاضلاب کشور؛

«مدیر آب و فاضلاب ابرکوه» مدیر نمونه کشوری شد


در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال مزیّن شده است، مدیر امور آب و فاضلاب ابرکوه، به عنوان مدیر برتر کشوری معرفی شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه، مهندس سید محسن پورسیّد رئیس اداره آب و فاضلاب ابرکوه، در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال مزیّن شده است، به عنوان مدیر برتر کشوری معرفی شد.

پنج شنبه گذشته در نهمین همایش مدیران آب و فاضلاب کشور که در محل سالن برج میلاد برگزار شده بود، از وی تقدیر شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه ضمن تأیید این خبر و ارائه گزارش مختصری از عملکرد شش ماهه اول سال اظهار کرد: بیش از یک میلیون و 335 هزار و 250 متر مکعب آب شرب در شهرستان تولید و توزیع شده است.

پورسیّد افزود: اجرای لوله گذاری شبکه جمع آوری فاضلاب به طول 13 هزار و 503 متر در مناطق مختلف شهرستان، احداث 334 عدد منهول فاضلاب، تعویض 89 دستگاه کنتورهای فرسوده، رفع نواقص ویدئو متری شبکه جمع آوری فاضلاب در20 نقطه، لایروبی و آزمایش پمپاژ و ویدئومتری یک حلقه چاه، فعالیت هایی است که از اول سال جاری انجام شده است.

وی گفت: پیشرفت 75 درصد حفاری یک حلقه چاه به عمق 350 متر، واگذاری 103 فقره انشعاب کاربری های مختلف و نصب 141 فقره از انشعابات واگذار شده، توسعــه 2 هزار و 385 متـر شبکــه آبرسـانی، برطرف کردن 54 مورد اتفاقات اصلی و 704 مورد اتفاقات انشعابات مشترکین، از دیگر عملکردهای اداره و آب و فاضلاب شهرستان عنوان کرد.

پورسیّد با اشاره به مجهز شدن اداره به دستگاه واترجت تصریح کرد: همچنین بیش از 750 مورد آزمایش کلرسنجی، 690 آزمایش باکتریولوژی و 410 آزمایش شیمی و فیزیک، در سال 96 بر روی نمونه های مختلف انجام شده است.

انتهای پیام/ ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.