ID : 27437945
سرپرست جدید بنیاد شهید شهرستان تفت معرفی شد؛

«مقنی زاده» از بنیاد شهید تفت خداحافظی کرد


مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید بنیاد شهید شهرستان تفت برگزار شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از خبرنگار صبح تفت، طی مراسمی با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت، مدیرکل بنیاد شهید استان یزد و جمعی دیگر از مسئولان استانی شهرستانی رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تفت معرفی شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان یزد در این مراسم اظهار داشت: تکریم جامعه ایثارگری یکی از مهم ترین اهدافی است که بنیاد با اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مراجعه خادم به مخدوم در صدد تحقق آن است.


«احمد ابراهیمی» با تاکید بر لزوم تعامل سازنده با مسئولان محلی تصریح کرد: بنیاد بدون کمک و مساعدت امام جمعه، فرماندار و  سایر دستگاه های اجرایی نمی تواند وظایف خود در قبال جامعه ایثارگری به نحو مطلوب انجام دهد لذا دست یاری مسئولان را به گرمی می فشارد.

وی در پایان از خدمات صادقانه محمد جواد مقنی زاده یادگار دوران دفاع مقدس و رئیس سابق بنیاد شهید تفت قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان تفت نیز با بیان اینکه خدمت به شهدا و ایثارگران موهبتی از جانب حق تعالی است، ساماندهی گلزار شهدا را یکی از مهم ترین مطالبات مردم دانست که به حق است و باید در این راستا با مشارکت همه دستگاه های مسئول اقدام عاجل انجام شود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خدمات «جواد مقنی زاده» رییس سابق بنیاد شهید تفت  تجلیل و حکم سرپرستی «احمد محمودی» به وی ابلاغ شد.

 

انتهای پیام/م*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.