ID : 8941462
یادداشت/

« شیخ نمر » شاگرد مکتب شیعه


... تاریخ گواهی می دهد مکتب شیعه مکتبی است که با سکون و بی تفاوتی، فرسنگ ها فاصله داشته و با درجا زدن و ذلت پذیری میانه ای نداشته و گواه زنده و لایموت تاریخ، سر ِ به نی رفته ارباب بی کفنی است که سر به نی داد، اما تن و جان به ذلت نسپرد؛

یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، آری، آوای عزتمندانه و عاشقانه بر نی سرودن از ناله ذلت پذیری زیر لگد دشمن بسی دلنشین تر است و اهل بیت (علیهم السلام) ما را اینگونه آموخته اند... چند وقتی است که دشمن  وهابی سعودی با صدور حکم اعدام مجاهد نستوه « آیت الله شیخ النمر » و دیگر جنایات وحشیانه و به پشتوانه خالقان ترور در جهان "آمریکای کذاب و اسراییل غاصب " به خیال خودشان ما را از سر بریده می ترسانند غافل از آنکه آروزی دلمان را به ما یاد آوری می کنند.
دشمن بداند که آزموده را آزمودن خطاست چرا که حتی اگر با نعل تازه نیز بر حقیقت بتازند نخواهند توانست نور الهی را خاموش کنند و این در حالی است که" شیخ النمر" شاگردی از مکتب حسین است و شیعه معنایی است متفاوت و بی نظیر ...
کور خوانده اند آنانکه گمان می کنند صدای حق طلبی شیعه را با بریدن حنجر خاموش می کنند، ما با خون الفتی دیرینه داریم و علقه ای بس محکم.
بد خواهان بدانند که حنایشان دیگر برای ما رنگی ندارد و شعار های تهوع آور آنان از قبیل "حقوق بشر غربی و مبارزه با تروریست" خیلی وقت است نخ نما و برملا شده است و میلیون ها شیعه حامی این مکتب استکبار ستیز و شاگردان راستین این راهند و هرگز شیخ نمرها را تنها نگذاشته و از دشمنی با دشمن کوتاهی نمی کنند، و مگر نه این است که منادی ندا داده " الیس الله باحکم الحاکمین" ؟ به فضل خداوند قادر دست خدا از آستین شیعه برون خواهد آمد و سیلی محکمی را بر چهره کریه فتنه داخلی و خارجی خواهد زد.
       

                                                                                                                               
انشاالله
هاشم تقدسی
آبان ماه 1393




summary-address :
Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.