ID : 18023935

اتوبوس های خط واحد شهر یزد آماده انتقال متقاضیان استخدامی شهرداری ها به محل آزمون


سازمان اتوبوسرانی شهرداری یزد با معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به عنوان محل برگزاری آزمون استخدامی شهرداریهای استان، سرویسی را جهت انتقال متقاضیان به محل آزمون تدارک دیده تا از ساعت 6:40 صبح جمعه دوم بهمن ماه کار خود را آغاز نماید.

به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد بر اساس اعلام مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، محل انجام آزمون استخدامی شهرداریهای استان یزد که در روز جمعه دوم بهمن ماه سالجاری در یک نوبت صبح، از ساعت 8 لغایت 11 برگزار می شود، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به آدرس: انتهای بلوار پروفسور حسابی- میدان عالم می باشد.

 در همین راستا سازمان اتوبوسرانی شهرداری یزد به منظور انتقال متقاضیان به محل آزمون، نسبت به ارائه سرویس از پایانه های دولت آباد، امام خمینی(ره) دروازه قرآن و امام علی(ع) اقدام نموده  که از ساعت 6:40 صبح جمعه دوم بهمن ماه آماده خدمات رسانی می باشند.

بر این اساس داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می توانند از تاریخ بیست و هفتم لغایت سی ام دی ماه با مراجعه به پورتال دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد به آدرس http://shahri.ostanyazd.ir  اقدام نمایند.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.