ID : 32920877
شهردار مهردشت:

آثار فاخر و ارزشمند مهردشت قابلیت معرفی در سطح ملی و بین المللی را دارند


شهردار مهردشت گفت: حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، فرصت مناسبی جهت معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های تاریخی و سنتی مهردشت است.

به گزارش یزدرسا، مهندس محمدرضا باقیپور شهردار مهردشت در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، ابزار قدرتمندی برای ترویج داشته های فرهنگی، تاریخی و صنعتی است.

باقیپور با اشاره به فعالیت های گذشته از جمله دعوت اساتید مطرح جهانی و میزبانی کارشناسان مختلف در این راستا، گفت: حضور فعالین حوزه گردشگری مهردشت در این نمایشگاه، فرصت مناسبی جهت معرفی ظرفیت ها، جاذبه های گردشگری و توانمندی های گردشگری شهر مهردشت در سطح ملی و بین المللی است.

وی افزود: ارتباط مستقیم با عوامل حوزه گردشگری از دیگر مناطق، زمینه ساز شناخت نیازها و خواسته ها و استفاده از تجربیات فعالان این عرصه، همچنین به روز رسانی دانش فنی و آشنایی با دستاوردهای نوین، ارائه خدمات مطلوب تر و بازاریابی در جامعه از دیگر مزایای این نمایشگاه برای شهرستان ها است.

باقیپور خاطر نشان کرد: مهردشت با آثار فاخر و ارزشمندی همچون امامزادگان سید احمد و سید محمود (ع)، قلعه حسن خان، خانه اسماعیل خانی، آرامگاه سردار مفخم، حسینیه و نخل قدیمی با قدمت زیاد، خانه نو (اسد خان)، قلعه سردار مفخم و...، آیین های بومی و محلی، غذاهای خاص، حرف هایی برای گفتن دارد.

شهردار مهردشت ضمن اشاره به همجواری مهردشت با ابرکوه که یکی از 14 شهر نمونه گردشگری کشور است، بیان کرد: حمایت های مسئولان استانی و شهرستانی، شروع بهره برداری از راه های موصلاتی، تدوین برنامه های راهبردی و پویا در گردشگری، از جمله عواملی است که در معرفی قابلیت های بالقوه مهردشت در جذب گردشگران داخلی و خارجی و توسعه این صنعت در این شهر و بخش بهمن، نقش موثری خواهند داشت.

انتهای پیام/ ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.