ID : 37463056
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اثر جاودانه شهادت سردار سلیمانی فرار آمریکا از منطقه خواهد بود


کمال دهقانی فیروزآبادی اظهار داشت: شهادتش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اثر جاودانه‌ای خواهد داشت و آن فرار آمریکایی‌ها از منطقه و مخصوصاً از محور مقاومت خواهد بود.

کمال دهقانی فیروزآبادی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به شهادت سپهبد سردار قاسم سلیمانی گفت: اقدام آمریکا در ترور این شخصیت بزرگ و سردار رشید جبهه اسلام در راستای سیاست‌های غلط آمریکا در منطقه و علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است. ایجاد و حمایت از گروه‌های تروریستی مانند القاعده و داعش، ائتلاف علیه مردم بی‌گناه یمن و حمایت بی‌چون‌وچرا از رژیم اشغالگر قدس تنها گوشه‌ای از سیاست‌های غلطی بوده که آمریکا در چهل سال گذشته اتخاذ کرده است.

وی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و  ابو المهدی المهندس را قهرمانان مبارزه با تروریست دانست و افزود: آمریکا با ترور این دو چهره قهرمان کارنامه تروریستی خود را کامل کرده و دیگر هیچ جایگاهی در افکار عمومی ندارد و خودش را در مقابل انتقام و خون‌خواهی مردم سوریه، عراق و ایران قرار داده است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس اظهار داشت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا زمانی که زنده بود با تروریسمی که آمریکا و مزدورانش در منطقه ایجاد کرده بودند مبارزه کرد و آرامش و امنیت را به کشورهای منطقه برگرداند و اکنون شهادتش نیز اثر جاودانه‌ای خواهد داشت و آن فرار آمریکایی‌ها از منطقه و مخصوصاً از محور مقاومت خواهد بود.

دهقانی اذعان داشت: آمریکاییان در منطقه دیگر آرامش نخواهند داشت و حتی جرات ماندن در منطقه را ندارند و به‌طور حتم تقاص خون و مکافات جنایتی را که مرتکب شده‌اند را خواهند دید.

وی با اشاره به سیاست‌های خبیثانه آمریکا در 40 سال گذشته گفت: آمریکا با اقدامات در یک‌جانبه‌گرایی در عرصه بین‌الملل و عدم پایبندی و نقض عهدهای خود حیثیت و اعتبار بین‌المللی خود را به پایین‌ترین حد خود رسانده است.

انتهای پیام/

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.