ID : 23219092
آیت الله جزایری در یزد:

اجازه ندهیم «شجره خبیثه ملعونه» با مقدرات ما بازی کند


آیت الله جزایری گفت: انشاالله سرباز ولایت حضرت علی(ع) باشیم و به این ناصبی های خبیث و ملعون که رهبر انقلاب حقشان را ادا کردند و فرمودند شجره خبیثه ملعونه مهلت ندهیم که با مقدرات ما بازی کنند.

به گزارش یزد رسا به نقل از عصرفرهنگ؛ صبح امروز دهمین همایش تجلیل از برگزیدگان یزدی حوزه علمیه با حضور آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.
امام جمعه اهواز در جمع طلاب یزدی با اشاره به فعالیت ده ها شبکه ماهواره ای و هزاران سایت اینترنتی برای شبهه افکنی و خدشه دار کردن افکار مردم گفت: در این دوران که باید بتوانیم به مسائل شرعی، سوالات اعتقادی و انواع سوالات، شبهات و مباحث مردم پاسخ دهیم، طلبه کم سواد نمی تواند موثر واقع شود.
آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری با بیان خاطره ای از حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام(ره) در پاسخ به طلبه جوانی که از ایشان درخواست نصیحت داشت فرمودند: فرزندم! درس بخوان، خوب درس بخوان و برای خدا درس بخوان.
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به آیات و روایات افزود: طلاب لباس رسول خدا(ص) را بر تن دارند. طلبه با سواد سرباز امام زمان(عج) است. وقتی برای خدا درس بخوانیم و لذت سربازی امام زمان(عج) را احساس کردیم تا لحظه موت این سربازی را با چیزی عوض نمی کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد: انشاالله سرباز ولایت حضرت علی(ع) باشیم و به این ناصبی های خبیث و ملعون که رهبر انقلاب حقشان را ادا کردند و فرمودند شجره خبیثه ملعونه مهلت ندهیم که با مقدرات ما بازی کنند و با ماهواره هایی که در اختیار دارند القای شبهه بکنند و طوری عمل کنیم که معکوس شود و آن ها در خانه خودشان از هجوم ما بلرزند.
آیت الله جزایری با اشاره به تبلیغات آل سعود در خوزستان تاکید کرد: قطعاً پیروزی نزدیک است. در خوزستان آمدند و با هزینه گزاف تبلیغات و شیطنت کردند، مبارزه کردیم و سرانجام پیروز شدیم. مهم این است که توکل به خدا و توسل به اهل بیت داشته باشیم.
امام جمعه اهواز انقلابی بودن را جز وظائف ذاتی طلاب دانست و تاکید کرد: الحمدلله که موفق شدیم رژیم منحوس وابسته به اسرائیل و آمریکا را که آنطور فاسد بود از بین ببریم و حالا هم پای آن می ایستیم.
وی خاطر نشان کرد: این که چیزهای کوچک را پیدا کنیم و بگوئیم چرا اینطور شد این به نظر من کج سلیقگی است. اینکه اصل را رها کنیم و بچسبیم به چیزهای کوچک، اصل قضیه این است که این نظام جهت گیری اش خدا و اسلام است و رهبر آن هم یک انسان با تقوا، مجتهد، عادل، متقی، شجاع، مدیر، مدبر و قاطع است که راه امام را ادامه می دهند. باید شکر نعمت بکنیم. خدا را شکر که چنین نعمتی را به ما داده است.

انتهای پیام/س*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.