ID : 9630466
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم:

اجتماع بزرگ بسیجیان در خاتم برگزار می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم از برگزاری اجتماع 5 هزار نفری بسیجیان این شهرستان در 5 آذر خبر داد.

به گزارش یزد رسا به نقل از طنین خاتم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جلسه شورای اداری شهرستان خاتم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار انقلاب اسلامی و آرزوی سلامتی برای فرمانده کل قوا صحبت های خود را با ذکر جمله ای از امام خمینی (ره) شروع کرد که می فرمایند در دنیا افتخارم این است که یک بسیجیم.

 

سرهنگ فتحی به نقش بسیج در عرصه های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد:  نقش بسیج فقط در هشت سال دفاع مقدس خلاصه نشد و در حین و بعد از جنگ بسیج یکی از ارگان های فعال کشوربود. برای نمونه بسیج دربحث فرهنگی، جنگ نرم  و همچنین در عرصه های اقتصادی و اجتماعی  همیشه پیشقدم بوده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم ضمن اشاره به هفته بسیج گفت: ناحیه مقاومت خاتم در این هفته برنامه های مختلفی را تدارک دیده  است که اجتماع بزرگ بسیجیان خاتم مهم‌ترین و محوری‌ترین برنامه این هفته است.

 

سرهنگ فتحی افزود :به مناسبت 5 آذر سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج اجتماع بزرگ شکوه مقاومت در خاتم برگزار خواهد شد.

 

وی اضافه‌ کرد: پیش بینی می‌شود در این برنامه بیش از 5 هزار بسیجی به صورت سازمان‌ یافته و منظم در تجمع شکوه مقاومت حضور داشته باشند.

 

سرهنگ فتحی دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا، غبارویی و عطر افشانی قبور شهدا، مقیات حلقه های صالحین (جمعه این هفته قبل از نماز جمعه ) از دیگر برنامه های این هفته بر شمرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در پایان از همه مسئولین شهرستان خواستند که در این برنامه ها حضور پر رنگ داشته باشند و ناحیه مقاومت خاتم را در برگزاری بهتر برنامه ها یاری دهند.
انتهای پیام/ ع ب






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.