ID : 12712010
امشب برگزار می شود

اجرای آخرین نمایش فصل شیدایی در یزد


آخرین سانس اجرای نمایش فصل شیدایی امشب در یزد اجرا می شود.

به گزارش یزد رسا، از 4 اردیبهشت تا امشب بیش از یک صد هزار نفر از مردم یزد از نمایش فصل شیدایی بازدید کردند ولی با توجه به استقبال شدید و تقاضاهای مردمی آخرین سانس نمایش فصل شیدایی امشب نیز اجرا می شود.

 

به گزارش روابط عمومی نمایش فصل شیدایی یزد ، اجرای این نمایش در استان یزد با استقبال با شکوهی برگزار شد که به طور میانگین هر شب بیش از 10 هزار نفر از این نمایش بازدید کردند.


علیرضا کوهفر رییس مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی لوکیشن استان یزد را وسیع‌تر از استان‌های قبلی دانست و از یافتن سوژه‌های بومی و استانی مختص یزد برای این اجرا خبر داد.


واقعه قیام مردم یزد در ۱۰ فروردین ، حادثه 5 اردیبهشت صحرای طبس، پرداختن به شخصیت شهید صدوقی و حضور گردان یزدی‌ها در عملیات رمضان از جمله مهمترین آیتم های اختصاصی این نمایش در استان یزد است .


کوچک زاده نیز گفت: این اثر رکورد تماشاچی رویدادهای فرهنگی، هنری استان یزد را شکست.


رئیس حوزه هنری یزد این رویداد را بزرگترین رویداد فرهنگی و هنری استان در سال جاری ذکر کرد و گفت: این گونه نمایشی که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر تکثیر و نشر آن تأکید کرده اند، حرکتی ارزشمند و جریان ساز است و از این طریق بهتر می توان پیام و مفاهیم اسلامی و انقلابی را به مخاطب منتقل کرد.


نمایش "فصل شیدایی" به کارگردانی سعید اسماعیلی و نویسندگی و روایت رسالت بوذری از تولیدات مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی است که از پنجم اردیبهشت در یزد به روی صحنه رفته است.

تصاویر فصل شیدایی را اینجا ببینید

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.