ID : 32985335
مسئول شورای هماهنگی استان یزد عنوان کرد

اجرای بیش از 100 برنامه در ایام الله دهه فجر در بهاباد


دومین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان بهاباد با حضور حجت الاسلام محمد فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و معاون فرماندار بهاباد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

به گزارش یزدرسا به نقل از بهاباد نیوز؛ دومین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان بهاباد به ریاست معاون فرماندار و با حضور مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد به منظور بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل فرمانداری برگزار شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، انقلاب اسلامی را هدیه الهی به ملت ایران دانست و گفت: دشمنان اسلام و کشور ما، آزادی ما را نمی خواهند؛ آزادی که یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی بوده و در شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" هویداست.

حجت الاسلام "محمد فخرالدینی" ادامه داد: این انقلاب با زحمات زیادی پیروز شد و امسال وارد چهلمین سالگرد این پیروزی شکوهمند می شویم؛ لذا وظیفه همه چه مسئولین و چه اقشار مختلف مردم است تا با اجرای برنامه های مناسب، این ایام الله، باشکوهتر از گذشته گرامی داشته شود.

وی با تأکید بر اینکه برنامه های کمیته ها و ستادها باید به گونه ای باشد که مردم را خوشحال کند خاطرنشان کرد: هر چه حضور مردم در این مراسم باشکوه تر باشد ناامیدی بیشتر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را در پی خواهد داشت.

وی همچنین از تشکیل 100 ستاد اصلی و 500 ستاد فرعی در مساجد و مدارس سطح استان خبر داد و گفت: این ستادها وظیفه برگزاری مراسمات مختلف در استان یزد را دنبال می کنند که هرکدام با ساماندهی کمیته های زیر مجموعه به فعالیت در عرصه های مختلف می پردازند.

وی ضمن دعوت از مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: بر اساس گزارشاتی که تاکنون از روستاها و شهرهای استان به ستاد رسیده قرار است در حدود 75 نقطه از استان یزد برنامه راهپیمایی 22 بهمن داشته باشیم.

در ادامه جلسه مسئولین کمیته های ستاد برنامه های پیشنهادی خود را جهت برگزاری باشکوه مراسمات  ایام الله دهه فجر در سطح شهر و روستاهای شهرستان بیان کردند.

گفتنی است در شهرستان بهاباد به منظور بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از 100 برنامه در ایام الله دهه فجر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.