ID : 7899010
امام جمعه بخش مرکزی:

اجرای طرح تحول نظام سلامت از اقدامات مثبت دولت/دولت خط قرمز ها را رعایت کند


امام جمعه بخش مرکزی در خطبه های نماز جمعه این هفته از عملکرد دولت یازدهم پیرامون مسائل منطقه، تثبیت قیمت ارز و همچنین اجرای طرح تحول نظام سلامت قدردانی کرد.

به گزارش  یزد رسا به نقل از یزد آوا،  حجت الاسلام  سید محمد کاظم مدرسی درخطبه های نماز جمعه  روستای محمد آباد یزد ضمن تبریک میلاد پر خیر و برکت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، جایگاه والای امروز شهر قم را به خاطر وجود کریمه اهل  بیت(س) در آنجا عنوان نمود.

خطیب جمعه بخش مرکزی یزد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به بازخوانی فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر رئیس جمهور و هیئت همراه پرداخت.

حجت الاسلام مدرسی گفت: دولت در یکسال گذشته اقدامات مثبتی  ازجمله  موضع گیری ها درمسایل منطقه پیرامون فلسطین، سوریه، لبنان و عراق و ایجاد آرامش روحی و روانی در جامعه انجام داده است.

وی تثبیت قیمت ارز و اجرای طرح تحول نظام سلامت را از دیگر اقدامات مثبت دولت عنوان کرد و افزود: اینها نباید باعث شود که دولت مردان، دولتهای قبلی را مورد انتقادات اغراق آمیز قرار دهند و عملکرد مثبت دولت گذشته را زیرسوال ببرند زیرا این امر باعث تضعیف نظام وسلب اعتماد مردم می شود.

امام جمعه محمد آباد یزد اذعان داشت: دولت باید خط قرمزنظام را رعایت نموده و از بکار گیری عوامل فتنه در دو لت جلوگیری نماید.

وی همچنین ازمجلس به دلیل استیضاح وزیرعلوم قدردانی کرد.

حجت الاسلام مدرسی همچنین انهدام پهپاد اسرائیلی بدست سپاه را از نکات برجسته خواند و گفت: پیروزی مقاومت و مردم فلسطین درجنگ 50 روزه غزه پیامدهای خوبی برای جهان و منطقه به دنبال خواهد داشت.

بعد از اقامه نمازجمعه نمازگزاران ، گردانهای بیت المقدس و عاشورای پایگاهای بسیج با برپایی راهپیمایی پیروزی مقاومت فلسطین راجشن گرفتند ودر قطعنامه ای تحقق  کامل خواسته های  مردم فلسطین را خواستار شده و آمادگی خود را برای دفاع  از آنها اعلام نموده و ازمقاومت خواستند که جهاد را تا آخر ادامه دهد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.