ID : 35776554

اجرای نمایش «به دنبالت می‌آیم» با موضوع دفاع مقدس در مهردشت به روایت تصویر


هم‌زمان با هفته بسیج، نمایش «به دنبالت می‌آیم...» به مدت چند شب در مهردشت اکران شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه از مهردشت؛ تئاتر نمایشی «به دنبالت می‌آیم...» کاری از گروه نمایشی راویان فتح شهر مهردشت، هم‌زمان با هفته بسیج به مدت چند شب برگزار شد.

علی‌اصغر احمدی نویسنده و کارگردان این نمایش، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد : نمایش «به دنبالت می‌آیم...» با موضوع دفاع مقدس، داستان پدر و مادری است که بر اساس خواب‌های مادر پس از سال‌ها برای پیدا کردن فرزند خود به مناطق جنگی سفر می‌کنند.

احمدی، بابیان اینکه در میدان مین مادر نیز به فرزند شهیدش می‌پیوندد، گفت : سیدعلی رستمی، علی رمضان‌پناه، علی‌اکبر رئیسی، رسول عباس‌زاده، عباس پسندیده و زهرا قنبری، بازیگران این نمایش و سیدمحمد رستمی افکت و نور، فاطمه طالبی‌پناه منشی و طراح صحنه، از عوامل این کار گروهی بودند.

وی در ادامه به ‌سختی‌های این کار تا به مرحله اجر رسیدن اشاره کرد و افزود : هرچند در سال‌های اخیر بر اجرای کارهای فرهنگی جهت مقابله با تهاجم و جنگ فرهنگی دشمن تأکید شده است، ولی متأسفانه برخی مسئولین مربوطه حمایت‌های لازم را از گروه‌های فرهنگی دریغ می‌کنند.

فعال فرهنگی شهر مهردشت، تصریح کرد : جوانان فعالی در حوزه هنر و کارهای فرهنگی در بخش بهمن و شهر مهردشت هستند، که محتواهای باکیفیت و اثربخش تولید می‌کنند ولی متأسفانه به علت عدم نبود امکانات و تجهیزات لازم و اولیه، برنامه‌هایشان نیمه‌تمام رهاشده است.

احمدی تأکید کرد : نداشتن هزینه و مکان یا سالن مناسب برای اجرای برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف یکی از مشکلات حوزه فرهنگی شهر مهردشت است.

وی در پایان گفت : نمایش «به دنبالت می‌آیم...» با همکاری کانون بسیج هنرمندان ابرکوه، حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره)، هیئت علویون و شهرداری مهردشت، در سالن حوزه مقاومت اجرا شد.

گفتنی است بهار علی (ع) در آتش، شریکه الحسین (ع)، پرواز در هور، پارک در ایستگاه آخر، نسیم ولایت، از دیگر ساخته‌های احمدی است که در کارنامه خود به ثبت رساند.

به‌راستی چرا مسئولین بدون ذره‌ای حمایت مادی و معنوی، زمان تماشای آثاری که به مرحله اجرا رسیده است، چنان به‌به و چهچه می‌کنند، که یادشان می‌رود عوامل این کار با چه سختی‌هایی دست‌وپنجه نرم کردند و چه موانعی را پشت سر گذاشته‌اند تا به این مرحله رسیدند.

انتهای پیام/ح.ح




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.