ID : 15948145
قاری ممتاز یزدی:

احترام به والدین ویژگی ناب «حاج حسن» بود/هر راهی غیر از قرآن و اهل بیت(ع) به بن بست می رسد


قاری ممتاز یزدی در مورد خصوصیات اخلاقی حاج حسن دانش این چنین گفت:با توجه به شناختی که بنده از این قاری ممتاز دارم،هرگز کوچکترین نقطه ضعفی در رفتار و گفتار ایشان را حس نکردم بلکه از خصوصیت خاص و شایسته این مهاجرالی الله این بود که هرگز غیبت نمی کرد و در محفلی که درآن غیبت می شد آنجا را ترک می کرد و حاج حسن در هر مقطعی که شامل پیشرفت هایی می شد، همزمان پیشرفت اطرافیان و دوستان خود را آرزو می کرد.

به گزارش یزد رسا به نقل از یزدامروز،محمد کریمی نیا از خادمان قرآن با 17 سال سابقه با فعالیت های گوناگون در زمینه های تواشیح وکسب کننده افتخارات و رتبه های برترقرائت قرآن کریم در مقطع دانش آموزی، دانشجویی و از راه یافتگان پی در پی در سال های گوناگون به مسابقات کشوری قرآنی است و عنوان موذن برگزیده در سال84 را ازآن خود کرده است.

وی در مورد خصوصیات اخلاقی حاج حسن دانش این چنین گفت:با توجه به شناختی که بنده از این قاری ممتاز دارم،هرگز کوچکترین نقطه ضعفی در رفتار و گفتار ایشان را حس نکردم بلکه از خصوصیت خاص و شایسته این مهاجرالی الله این بود که هرگز غیبت نمی کرد و در محفلی که درآن غیبت می شد آنجا را ترک می کرد و حاج حسن در هر مقطعی که شامل پیشرفت هایی می شد، همزمان پیشرفت اطرافیان و دوستان خود را آرزو می کرد.

کریمی نیا، جان باختن دانش را باورنکردنی توصیف کرد و گفت: برای جامعه قرآنی یزد این فراق سخت است و درک هجرت استادحسن دانش به دیار باقی واقعا دشوار است.

این قاری ممتاز استان یزد درخصوص علل پیشرفت های حاج حسن، خاطر نشان کرد:تلاش، کوشش، اخلاص و نیت پاک و در راس همه احترام به والدین،همسر و فرزندان را می توان سبب پیشرفت این قاری برگزیده خواند.
وی توصیه خود را به نسل جوان این گونه بیان کرد:راهی که غیر از راه قرآن و اهل بیت(ع) باشد؛بن بست بوده و اگر کسی خیر دنیا و آخرت را می خواهد باید همگام با قرآن واهل بیت(ع) باشد.
وی در پایان خطاب به علاقه مندان به رشته های قرآنی اظهار داشت:به کسانی که به رشته های قرآنی علاقه دارند توصیه می شود بعد از شکوفایی استعداد خود،در جلسات قرآنی حضور یابند و همیشه اخلاص و نیت پاک را اساس کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ا.م1371




summary-address :
Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.