ID : 35418643
رئیس سازمان آتش‌نشانی یزد خبر داد

احداث میدان عملیاتی_ آموزشی آتش‌نشانی یزد در آینده‌ای نزدیک


رئیس سازمان آتش‌نشانی یزد از احداث یک میدان عملیات ورزشی _آموزشی جهت آموزش آتش‌نشانان یزدی در پارک زیتون خبر داد و گفت: 3 هزار مترمربع از اراضی پارک زیتون برای این کار در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش یزدرسا، سیدعباس میرشمسی شب گذشته در جلسه علنی شورای شهر یزد با تبریک روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گفت: سازمان آتش‌نشانی سازمانی شبه‌نظامی و بحران مدار بوده که ضامن ایمنی شهر است و هر آنچه باعث به خطر افتادن ایمنی شهر شود از کوچکترین تا بزرگ‌ترین اتفاق مربوط به حوزه کاری ماست.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد بابیان این مطلب که بزرگ‌ترین حوادث در دل کوچکترین بی‌احتیاطی‌ها نهفته است اظهار داشت: آموزش بهترین وسیله جهت کنترل و کاهش حوادث است که در همین راستا واحد آموزش و پیشگیری سازمان به‌شدت به دنبال آموزش نیروهای خود بوده تا بتواند نیروهایی متخصص و آشنا با تکنولوژی روز را تربیت کند و حتی برای فراگیری آموزش‌های جدید آماده حضور درکلان شهرها هستیم.

میر شمسی از احداث یک میدان عملیات ورزشی_آموزشی جهت آموزش آتش‌نشانان یزدی در پارک زیتون خبر داد و گفت: 3 هزار مترمربع از اراضی پارک زیتون برای این کار در نظر گرفته‌شده که با نصب یونیت‌های آموزشی 174 آتش‌نشان یزدی آموزش‌های لازم را فرا خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: این میدان عملیاتی تنها مختص شهر یزد نبوده و می‌توانیم نیروهای آتش‌نشانی از شهرهای هم‌جوار و شهرهای جنوبی را که با مضیقه روبرو هستند نیز آموزش دهیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد بابیان اینکه سازمان آتش‌نشانی یزد ازنظر تجهیزات نیز روبه رشد است ابراز داشت: با زحماتی که درگذشته و حال توسط شورای شهر و شهرداری صورت گرفته امروز وضعیت خوبی در بحث تجهیزات داریم به‌نحوی‌که در حال حاضر و با توجه به رشد آپارتمان سازی در یزد صاحب دو دستگاه بالابر امداد و نجات مصدومین در حریق‌های احتمالی هستیم که ارزش‌افزوده زیادی برای شهرمان ایجاد کرده است.

میر شمسی کار خوب را مدیون ابزار خوب دانست و اظهار داشت: بخشی از تجهیزات درگذشته خریداری‌شده و اعتبارات بخشی دیگر نیز در بودجه سال 97 دیده‌شده که امیدواریم بتوانیم در 6 ماهه دوم سال آن‌ها را خریداری کنیم.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.