ID : 14256576
شهردار اشکذر خبر داد؛

احداث پارک اختصاصی «بانوان» در اشکذر


شهردار اشکذر گفت: عملیات عمرانی احداث پارک اختصاصی بانوان در شهر اشکذر از عید فطر شروع خواهد شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از یزدبانو، مهدی جعفری پور اشکذری با تاکید برلزوم فراهم سازی محیطی امن برای بانوان جهت سپری کردن اوقات فراغت خاطر نشان کرد: نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل داده است و آنان نقش موثری در گرم نگه داشتن کانون خانواده و جامعه دارند؛ از اینرو احداث پارک بانوان و ایجاد امکاناتی از قبیل مکان‌های ورزشی، رفاهی، تفریحی و امنیتی جهت افزایش سلامت روح و روان زنان حائز اهمیت است.

وی ضرورت احداث اینگونه پارک‌ها را یادآور شد و افزود: جهت تقویت روحیه، نشاط، شادابی و تخلیه انرژی بانوان لازم است  محیطی امن وجود داشته باشد.

جعفری پور با ابراز امیدواری از رفع کمبود فضاهای مناسب ورزشی و سالن‌های اختصاصی و همچنین پارک ویژه بانوان  خاطر نشان کرد: بوستان بانوان اشکذر با مساحت حدود 15هزار متر با قابلیت توسعه حدود 50 هزار متر و همچنین با برآورد اولیه  حدود سه میلیارد ریال اعتبار در انتهای خیابان شهید داداش پور اجرا می شود.

این مسئول ادامه داد: طراحی و مطالعات پارک یادشده صورت گرفته است و محل اجرای این پارک به گونه‌ای جانمایی شده است که اهالی محلات محترم رضوان‌شهر و فیروزآباد به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و از خدمات این بوستان استفاده کنند.

شهردار اشکذر تصریح کرد: در سال آینده به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن افتتاح این بوستان انجام خواهد شد.




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.