ID : 7417475
امام جمعه مهریز:

اختلافات و سستی بین نیروها به سود دشمن است/ فرزندان انقلاب مواظب توطئه های دشمن باشند


امام جمعه مهریز گفت: دلسوزان و فرزندان انقلاب با سلائق مختلف باید مواظب توطئه های دشمنان باشند که تفرقه و سستی خواست دنیای استکباری و به سود آنها تمام می شود .

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز،  حجت الاسلام والمسلمین  " علی برهان " در خطبه های نماز جمعه این شهر (عج) افزود: عامل موفقیت ملت و کشور ما تنها در گرو همدلی و همکاری همه نیروهای راستین نظام اسلامی و استقامت در مقابل دشمن است .

وی اظهار داشت: از  بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان به انواع توطئه دست زده اند و می خواستند با ایجاد اختلاف و سسستی و همچنین تضعیف ارزش ها اهداف شوم خود را در کشور و بین ملت اجرا کنند .

امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: همه نیروهای دلسوز و انقلابی کشور و نظام اسلامی باید با تکیه بر اصول مسلم انقلاب اسلامی  و ارزش ها و زیر چتر ولایت فقیه  توطئه های دشمنان را خنثی نمایند .

برهان  ادامه داد: در ابتدای انقلاب با ترور ها ٰ بعد با راه اندازی جنگ تحمیلی و سپس با توطئه های اقتصادی و هم اکنون با هجمه و تهدید فرهنگی علیه انقلاب اسلامی و اهداف انقلاب ما نقشه می کشند .
امام جمعه مهریز اظهار داشت : برای اینکه دشمنان را برای همیشه نا امید و شکست دهیم تنها راه علاج همان وحدت و همدلی بین همه سلائق و گروه ها و داشتن استقامت است .
برهان گفت: گروه های سلفی ، تکفیری ، طالبان ، بعثتی ها و داعش در مقابل همدلی ملت و مسئولان و استقامت و بیداری عددی نیستند که بخواند علیه کشور و نظام ما سد و مانعی درست کنند .
امام جمعه مهریز توضیح داد: باید گوش به فرمان مقتدای خود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود و با حضور قوی و موثر در صحنه های مختلف ، دسایس دشمنان و اذناب آنها را خنثی کرد .
برهان به برکات ماه رمضان رمضان اشاره و از مردم خواست تا این ثمرات درطول سال حفظ کنند و برای رسیدن به خدا و تقرب به او مورد بهره برداری درست قرار دهند .

وی گفت: رمضان یک فرصت و نعمت بزرگ بود که باید قدردان ثمرات و نتایج آن بود که در راس همه آنها کسب تقوای الهی و دوری از معاصی بود .   




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.