ID : 39873608
کارشناس هواشناسی استان یزد اعلام کرد

ادامه بارندگی‌های مختصر در اکثر مناطق استان یزد تا امشب/ پایان هفته‌ای بهاری در یزد خواهیم داشت


میرحسینی کارشناس هواشناسی استان یزد با اشاره به اینکه پایان هفته‌ای بهاری در یزد خواهیم داشت، گفت: بارندگی‌های مختصر در اکثر مناطق استان یزد تا امشب ادامه دارد.

سید عباس میرحسینی کارشناس هواشناسی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به بارندگی‌ها در برخی از مناطق استان یزد، گفت: صبح امروز در نیر، نصرآباد، ندوشن، ابرکوه و اردکان گزارشاتی مبنی بر بارش‌های مختصری داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه این بارندگی‌ها به‌صورت پراکنده در بیشتر مناطق استان یزد تا امشب ادامه دارد، اضافه کرد: بارندگی امروز بیشتر در نیمه غربی استان یزد و شهرستان‌های خاتم و مروست، مهریز، تفت و میبد و اردکان و اشکذر خواهد بود.

میرحسینی حجم بارندگی امروز را کم دانست و خاطرنشان کرد: در مرکز استان یزد هم امیدوار به بارندگی هستیم ولی مقدار آن هم کم خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان یزد با اشاره به وزش باد شدید و نسبتاً شدید طی امروز در استان، ادامه داد: این وزش باد در ساعت‌های ظهر و بعد از ظهر امروز رخ می‌دهد و نیمه غربی و جنوبی استان شاهد خواهیم بود.

وی به کاهش دمای شبانه از امشب در استان یزد خبر داد و عنوان کرد: این کاهش دما خیلی قابل‌ملاحظه نیست و امشب و فردا شب شاهد هوای نسبتان سرد هستیم و بعد از آن نیز در پایان هفته هوای بهاری را در سطح استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/خ




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.