ID : 14701350
گزارش تصویری/

اردوی جهادی بانوان شهرستان خاتم به روایت تصویر


اردوی جهادی بانوان دانشجو خاتم با هدف کمک به محرومیت زدایی در روستای هاشم آباد شهرستان خاتم برگزار شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم، اردوهای جهادی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت، نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش گروهی و کمک به توسعه سازندگی و رفع محرومیت در کشور به ویژه روستاها انجام می شود و بانوان دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی خاتم  با هدف محرومیت زدایی در روستاهای این شهرستان در قالب اردوهای جهادی در کارها  به روستائیان کمک می کنند.  

گروه جهادی سالار شهیدان دانشگاه آزاد خاتم به مدت 11 روز در روستای هاشم آباد مستقر شدند. این اردوی جهادی دردو کارگروه فرهنگی و پزشکی تشکیل و فعالیت می‌کند.

 در حوزه فعالیت‌های فرهنگی آموزش احکام، قرآن، اذان، حلقه‌های صالحین، آموزش خیاطی، کاردستی، نقاشی ،کلاس مشاوره بانوان ، اموزش زبان ، سرمه دوزی ، گلیم بافی ، نشست امر به معروف و نهی ازمنکر، روخوانی و حفظ قرآن گل سازی ، کیف دوزی و ...در قالب این اردوهای جهادی صورت گرفته است .

غباررویی گلزار شهدای روستا ، دیدار با خانواده شهدا، دجالواره،  نشست اقتصاد مقاومتی ، برگزاری کلاس‌های بصیرتی،  بازدید از باغات و زمین های کشاورزی روستا از دیگر فعالیت‌های فرهنگی اردوی جهادی بانوان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاتم است . 

 فعالیت‌های پزشکی این اردو  شامل آموزش بهداشت، ویزیت رایگان، گرفتن تست‌های قند خون و فشار خون و توزیع بسته‌های بهداشتی پزشکی در میان روستائیان از جمله فعالیت‌های کارگروه پزشکی بوده است.






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.