ID : 6629527
از سوی عضو شورای اسلامی شهر یزد انجام شد

ارسال نامه سرگشاده به وزیر رفاه /بانوان سالمندمحبت جمهوري اسلامي را انتظار دارند


در پی ارسال نامه سرگشاده چند هفته گذشته عضو شورای شهر به رییس جمهور برای رسیدگی به وضعیت بانوان خانه سالمندان بهار یزد و قول همکاری بهزیستی استان در انتقال بانوان سالمند به اردکان و عدم تحقق این موضوع، این بار فقیه خراسانی نامه دوم سرگشاده خود را به وزیر رفاه فرستاد.

به گزارش یزدرسا به نقل از خبرنگار یزدبانو، دو هفته گذشته محمد فقیه خراسانی عضو شورای اسلامی شهر یزد نامه سرگشاده یی حجت الاسلام به حسن روحانی رییس جمهور کشورمان نوشت و از وی درخواست کرد تا وضعیت اسفبار بانوان سالمند در خانه سالمندان بهار را پیگیری کند.

با پیگیری های انجام شده از سوی سایت یزد بانو و مصاحبه با مدیر خانه سالمندان، بهزیستی استان، بانک رفاه یزد و فقیه خراسانی نویسنده نامه سرگشاده به رییس جمهور موضوع وضعیت بانوان این خانه سالمندان پیگیری شد ومعاون مدیر کل بهزیستی در گفتگو با یزدبانو اعلام کرد که در سفر قریب الوقوع وزیر رفاه و تکمیل فار اول مرکز تحقیقات سالمندان اردکان بزودی این بانوان به آنجا منتقل می شوند.

مدیر مرکز نگهداری بانوان سالمندان نیز گفت: تا اوایل مهر ماه ساختمان در حال ساخت خانه سالمندان به پایان می رسد و نیاز مند وام 300 میلیونی بانک رفاه است که از دولت قبل مانده و هنوز پرداخت نشده است که واکنش بانک رفاه یزد را برانگیخت و با ارسال نامه تکذیبیه ای به سایت یزد بانو اعلام کرد: این وام برای تجهیزات ساختمان این مرکز است و هنوز درخواست نهایی مدیر به این بانک اعلام نشده و پس از تکمیل ساختمان و نظر کارشناسی به آن تعلق می گیرد.

گویا تا این ساعت هنوز خبری از سفر وزیر رفاه به یزد نیست و عضو شورای شهر یزد این باز تصمیم گرفته است تا نامه سرگشاده ای به وزیر رفاه ارسال کند.

متن نامه فقیه خراسانی به وزیر رفاه به شرح زیر است:

باسمه تعالي

جناب آقاي وزير رفاه

با سلام و عرض تبريك اعياد شعبانيه

پيرو نامه سرگشاده اينجانب به رئيس جمهور مربوط به آسايشگاه سالمندان ؛ مژده دادند كه درآينده نزديك سفري به يزد خواهيد داشت.

در اين سفرآسايشگاه سالخوردگان زير نظر اداره بهزيستي دراردكان افتتاح و از بركت قدوم شما وضعيت رقت بار فعلي آسايشگاه سالمندان يزد واقع در خيابان سيدگلسرخ تبديل به احسن مي شود.

اما اين فكر مرا رنج مي دهد كه خداي ناكرده بنا به عللي اين سفر به عقب بيفتد و اين لحظات انتظار جهت سالخوردگان طولاني نگردد.

اين عزيزان از خانه و فرزند بريده و درآسايشگاه فقط محبت جمهوري اسلامي را انتظار دارند. طرف اين عزيزان فقط خدا بوده و عنايت به آنها شايد وظيفه خاص دولت جمهوري اسلامي باشد.

اميدواريم افتتاح اينگونه پروژه ها حركتي جهت خدمت بيشتر فراهم آورد. از نمايندگان محترم مجلس، استاندارمحترم، مسئولين بهزيستي، از طرف منتخبين خود تشكر مي كنم .

محمدفقيه خراساني

عضو شورا ي اسلامي شهر

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.