ID : 38279232
امام‌جمعه یزد:

آزادگان سمبل عزت و اقتدار میهن اسلامی هستند


آیت الله ناصری گفت: آزادگان سمبل عزت و اقتدار میهن اسلامی هستندکه در زندان‌های رژیم بعث عراق با استقامت و پایداری خود افتخار آفریدند.

به گزارش یزد رسا؛ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد شنبه 25 مردادماه به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در نشستی با تعدادی از آزادگان استان، فرارسیدن این روز تاریخی را گرامی داشت.

حضرت آیت‌الله محمدرضا ناصری در ابتدای این دیدار با اشاره به شرایط ویژه کشور به دلیل وقوع ویروس کرونا از سایر آزادگان که به همین دلیل میسر نشد در این نشست حضور یابند، عذرخواهی کرد.  

امام‌جمعه یزد با اشاره به عظمت کار آزادگان در دوران سخت اسارت گفت: آزادگان سمبل عزت و اقتدار میهن اسلامی هستند که در زندان‌های رژیم بعث عراق با استقامت و پایداری خود افتخار آفریدند.

ناصری با بیان خاطرات خود از دوران اسارت در عربستان سعودی افزود: حقیقتاً دوران اسارت، دوران سخت و طاقت‌فرسایی است و انسان در آن شرایط به‌جز پروردگار متعال هیچ تکیه‌گاه و پناهی ندارد لکن رزمندگان اسلام با استعانت از ذات احدیت این دوران سخت را به دوره رشد و شکوفایی خود تبدیل کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست با بیان وضعیت فرهنگی و اجتماعی آزادگان استان اظهار کرد: آزادگان سرافراز از محدودیت‌های دوران اسارت، فرصتی طلایی برای شکوفایی استعدادهای خود ساختند.

حجت‌الاسلام عباس زارع با گرامیداشت سی‌امین سالگرد بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: مقاومت شجاعانه آزادگان در چنگال رژیم بعث باعث عزت و اقتدار ایران و ایرانی در جهان شد.

در این نشست صمیمی دو تن از آزادگان به بیان خاطرات خود از دوران پرافتخار اسارت و حماسه رزمندگان اسلام پرداختند.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.