ID : 12253294
مهم ترین محورهای آخرین نماز جمعه فروردین ماه شهر تفت؛

از احتمال عدم توافق تا اقدام انقلابی تعلیق عمره


نماز جمعه این هفته شهر تفت به امامت حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری امام جمعه این شهر اقامه شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، نماز جمعه این هفته شهر تفت به امامت حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری امام جمعه این شهر اقامه شد که مهم ترین محورهای آن به شرح ذیل می باشد:

 

روز ارتش و روز سپاه

 «روز ارتش را به همه دلیر مردان ارتشی کشور تبریک می گویم; ارتشیان در همان اوایل روزهای انقلاب وفاداری خود را به امام و کشور نشان دادند و در هشت سال دفاع مقدس دو شادوش بسیجیان و رزمندگان مردانه جنگیدند و شهدایی را تقدیم کشور کردند و امروز نیز اقتدار و افتخار کشور ما هستند.

2 اردیبهشت سالروز سپاه پاسداران را داریم، این روز را نیز به همه سپاهیان تبریک عرض می نمایم،سپاه پاسداران بازوی محکم انقلاب از ابتدا تاکنون بوده است؛وظیفه اصلی سپاه حفط و حراست از کیان انقلاب اسلامی و دستاورد های ان است و فرمان پذیری از فرمانده کل قوا است.

ما از خداوند می خواهیم نیروهای مسلح ما که برای حفظ این انقلاب شب و روز تلاش می کنند و زحمت می کشند را حفظ کند و توفیقات آن ها را روز افزون کند.»

 

آغاز ماه رجب

«آغاز رجب ماه تعبد و عبادت را داریم که اول رجب مصادف است با میلاد امام باقر (ع) و این روز را من به همه شیعیان تبریک می گویم.»

 

حمله آل یهود به یمن

«حملات مداوم رژیم ستمگر آل سعود یا آل یهود به کشور مظلوم و بی پناه یمن همچنان ادامه دارد؛ خطاب به این نامسلمانان می گوییم به چه جرمی به چه گناهی این کودکان و زنان به را خاک و خون می کشید؛ ای آل سعود اگر مسلمان نیستید حداقل آزاده باشید و با این جنایت ها دل اسراییل و آمریکا را شاد نکنید.

ما از مجامع بین المللی می خواهیم به داد مردم مظلوم یمن برسند، مردم یمن استقلال خود را می خواهند.

عربستان سعودی اگر به همین راه ادامه دهد مطمئنا نابود و نیست خواهد شد.»

 

تعلیق سفر عمره اقدام انقلابی

«ما تشکر می کنیم از دولت که در یک اقدام انقلابی سفر عمره را تعلیق کرد؛ سفر عمره برای ما عزیز است اما نه به قیمت پذیرفتن هر توهینی؛ عربستان در این چند سال گذسته بدترین رفتار را با زائران ایرانی داشته است، ما قرار نیست این ذلت ها را بپذیریم.

ما از دولت می خواهیم تا وقتی عربستان از این کار خود عذر خواهی نکرده و رفتار خود را تغییر نداده این تعلیق عمره را ادامه دهد.»

 

مذاکرات هسته ای

«مذاکرات هسته ای همچنان در حال ادامه است؛ من تشکر می کنم از تیم مذاکرات که ایستادگی کردند و حرف خود را زدند و نشان دادند که ما اهل مذاکره هستیم.

شاید این مذاکرات به توافق نرسد چون آمریکا غلام حلقه به گوش اسراییلی ها است و هیچ اختیاری از خود ندارد.

ما در عین حال که اهل مذاکره هستیم اما دشمنان بدانند ما هرگز ذلت نمی پذیریم؛ ما هرگز از خط قرمز ها و حقوق مسلم خود کوتاه نمی آییم.

تیم مذاکره کننده ما با رهبری در ارتباطند و خود رهبری فرمودند در کلیات نظر می دهم.

کسانی که می ترسند از سرانجام مذاکرات بدانند که اتفاق خاصی نخواهد افتاد، بگذارید به دنیا بفهمانیم اهل مذاکره ایم.

اگر توافق شد باید همه تحریم ها همزمان لغو شود و اگر توافق نشد ما به دنیا ثابت می کنیم که آمریکا دروغ گو است؛ ثابت می کنیم رییس جمهور آمریکا هیچ اختیاری از خود ندارد و تحت تاتیر صهیونیست ها و کنگره از حرف ها و مواضع خود عقب نشینی می کند و این ها از بزرگترین دستاوردهای ما خواهد بود.

ما خسته نباشید می گویم به دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده که در این چند ماه شبانه روز برای کشور تلاش می کنند و امیدوارم موفق باشید و برای شما دعا می کنیم.»

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.